Annons
Re: Polskruven på plusspolen på bilbattriet?
2Det löste sig med våld, bågfil och en svärfar....Fuzz99 skrev:Hur får man bort polskruven på plusspolen på bilbattriet? Har en 02:a Santa Fe CRDi
3
Det löste sig med våld, bågfil och en svärfar....
å hustrun pappa stod för kraftuttrycken förmodar jag... annars är det ju ingen riktig SVÄR-far
Fuzz >
Inte för att jag förstod ditt problem med pluspolen, men jag antar att den ärgat fast eller dyl. p.g.a. bilägarens lättja att inte smörja in bägge batteripolerna minst 1 gång/år
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red
4
nimbusen skrev:Det löste sig med våld, bågfil och en svärfar....
å hustrun pappa stod för kraftuttrycken förmodar jag... annars är det ju ingen riktig SVÄR-far![]()
Fuzz >
Inte för att jag förstod ditt problem med pluspolen, men jag antar att den ärgat fast eller dyl. p.g.a. bilägarens lättja att inte smörja in bägge batteripolerna minst 1 gång/år

Nääe, det gick bara inte att förstå hur i h....e den skulle tas bort. En mutter som det gick att skruva på men det hände ingenting när man skruvade på den...
6
petroff > Tolkar ditt inlägg som att en SVÄR-far saknas på ett eller annat sätt, för punkt 1 har du ju redan klarat av.
Nej tror inte det blir problem när din "+POL-dag" infaller.
Men OM, glöm då inte att med ett j'ävl.. KRAFTIGT VÅLD så löser man de flesta problem.
Nej tror inte det blir problem när din "+POL-dag" infaller.
Men OM, glöm då inte att med ett j'ävl.. KRAFTIGT VÅLD så löser man de flesta problem.
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red