Annons

KOM IGEN NU!

1
Halloj alla Hyundai-SUV-lovers runt om i Norden. Nu får vi allt bättra på "plåt-arbetet" i BILARKIVET, annars kan de rosta igen helt.

Till dig som ännu inte lagt upp en bild i arkivet. Varför inte gå ut och ta en eller ett par bilder på ögonsten redan i helgen. Gärna bilder som visar extrautrustning typ ljusramp, skärmbreddare, häftiga fälgar etc. Sen gå in i bilarkivet och lägg upp dessa där i din "personliga mapp".

Du som redan har en egen mapp där, ut och ta ett par färska shots och komplettera med. Kan gälla både Mc:n, båten eller något annat kul.

och DU:
Man är varken "knäppskalle" eller "blottare" bara för att man vill visa andra "hur den ser ut" - BILEN alltså.... :lol:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red
Annons

Re: KOM IGEN NU!

2
nimbusen skrev:Halloj alla Hyundai-SUV-lovers runt om i Norden. Nu får vi allt bättra på "plåt-arbetet" i BILARKIVET, annars kan de rosta igen helt.
Eftersom jag gör allt för att undvika rostbildning, skall jag göra vad jag kan; Det krävs bara en del förberedelser... :wink: :wink: :lol:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
Komplettering till anropet ovan.

Jag har ett förslag.... :roll:

För att det skall vara enkelt att "bläddra i arkivet", så lägg
BARA UPP EN MAPP och då helst med ditt nicknamn
som rubrik.
I mappen kan du lägga in, plocka bort och komplettera med
ytterligare foton när du helst önskar.

Genom detta så slipper man att leta runt bland
en massa olika rubriker, utan kan gå direkt på.

- eller, någon som har en bättre idé?

Lycka till... :lol:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

4
nimbusen skrev: Jag har ett förslag.... :roll:

För att det skall vara enkelt att "bläddra i arkivet", så lägg
BARA UPP EN MAPP och då helst med ditt nicknamn
som rubrik.
I mappen kan du lägga in, plocka bort och komplettera med
ytterligare foton när du helst önskar.
Genom detta så slipper man att leta runt bland
en massa olika rubriker, utan kan gå direkt på.
Lycka till... :lol:
Bra ide, Nimbusen! Det skall vi (eller åtminstone jag :oops: ) försöka hålla i minnet! :D :D :lol: 8)
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

5
Du må tro att det kommer bilder, så snart jag får godingen! Running boards å allt (inte för löpträning dock :wink: )

Ska bara försöka lära mig lägga upp bilder på samma smidiga sätt som ni gör utan att behöva länka till en annan sida. Såg nån tråd nånstanns om hur man gör, får väl läsa på.

Svartbjörn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07

6
Hej Svartbjörn!
Under "Frågor och svar kring forumet" är en klistrad tråd "Hur man lägger in bilder i en tråd", Där beskrivs precis hur man gör!
Jag tror, att de allra flesta använder sig av den metoden, det tar alldeles säkert mycket mindre plats i servern eller nåt sånt, antagligen... :wink: :wink: :D
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15