Annons
Annons

2
"Med luvan käckt på svaj..."

Kan bara instämma - God Jul allihopa!

Swedefe
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting

3
God Jul!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(Ta det vackert med nubben så ni inte blir lika gröna i fejan som Mr Green ovanför! :wink: :D )
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

6
Och här en hälsning från Offroaders Kättilstorps julbord på High Chaparral
Bild
Bild
Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

7
tipp tapp tipp tapp tippe tippe tapp tapp.... :lol:

EN RIKTIGT GOD JUL ÖNSKAR JAG ER ALLA !!

Nu väntar man inte bara på Tomten, lite snö vore också fint !!
"Joppe"

9
Först stressas det å jagas runt efter saker som sedan skall döljas av vackert julpresentpapper, snören, lack och etiketter...
Bild

Sen samlas släkten på självaste julafton kring massor av god julmat...stoppar i sig av alla godsaker så de knappt kan röra sig efteråt, varför Kalle Anka & vänner i regel brukar betraktas av "tittare" som halvligger i fåtöljer å soffor.
När Kalle är slut är det dax att dela ut..
Bild
Bild
Bild

Paket öppnas både här och där så fort Tomten varit på besök. Några minuter senare så återstår det en endast en skräphög av allt vackert omslagspapper och snören typ:...
Bild

Men tänkt, Allt detta gör vi för att vi tycker det är så underbart avkopplande å för att inte tala om hur spännande det är att kolla in "paketmottagarens" blick, då innehållet visar sig.
- Sen skall man inte glömma att mitt i alltihopa så får mor i huset, för en gångs skull, ett par avkopplande dagar... :roll:

Nu är det endast 364 dagar kvar till nästa julafton.. :lol: :lol:

Om ett par timmar från nu, så misstänker jag att det blir läge att öppna en NY tråd - "Klappar för oss SUV-barn", där vi kan berätta, diskutera, skryta och ventilera om prylen som dolde sig i just DITT paket?
Personligen är jag särskilt nyfis å höra om tomten givit bort ett paket innehållande en frontbåge och isf. hur den var inslagen? :shock: :lol:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red