Annons

Sopsortering av puckon

1
Bakgrund: Joppe spårade ur så illa i en tråd under Funderingar & Svammel att jag blev tvungen att skapa en ny tråd åt honom... :shock: /Eder admin

yes... ett ämne som ni kanske kan hjälpa mig med : Hur gör man för att sätta åt en kollega som kört ett fult spel mot mig och försökt få mig att hamna i dålig dager för att själv försöka komma åt min position ??
"Joppe"
Annons

2
Ojoj, Joppe...!
Det var en delikat fråga, det!
Här kan det säkert dyka upp en hel del ideer skulle jag tro... :roll:
Men först;
1. Är det på din arbetsplats det gäller?
2. Har kollegan lyckats?
Om han eller hon misslyckats, så slår säkert fällan igen över "förövaren" när sanningen dukas fram, och du kan då lugnt sitta som åskådare... :wink: :wink:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
1. ja det är på min arbetsplats.

2. ja han har delvis lyckats

Försöker nu samla information så att jag kan "slå tillbaka" med rätt metod. men jag e så ruskigt förbaskad så att jag skulle vilja pressa ner honom i närmaste sopkomprimator....
"Joppe"

4
Forum eller bara Servicebok var det fråga om,
INTE en massa tips på hur man sopsorterar... :?

- flååt att jag pekar med hela handen, men jag vet
hur lätt det är att "halka" snett... :wink:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

5
Helt rätt ! Tillbaks till ämnet. naturligtvis så ska Forumet innehålla svammel och annat glunk, och visst är det viktigt att vi håller igång Forumet, men jag vidhåller att vi måste ge juniorerna en chans att komma in..... För övrigt så kan väl sopsortering vara ett topic att penetrera :wink:
"Joppe"

Re: Sopsortering av puckon

6
[quote="Joppe"]Bakgrund: Joppe spårade ur så illa i en tråd under Funderingar & Svammel att jag blev tvungen att skapa en ny tråd åt honom... :shock: /Eder admin

quote]

Joppe , Spåra ur ???!!! Icke !! :oops: :oops: :oops:

Tack "Admin",,,, märkligt namn det där Admin,,,och han verkar finnas med på nästan alla Forum och chatsidor,,, :D :D
"Joppe"

Re: Sopsortering av puckon

7
Joppe skrev: Tack "Admin",,,, märkligt namn det där Admin,,,och han verkar finnas med på nästan alla Forum och chatsidor,,, :D :D
:lol: :lol: :lol:
Ja, och nu vet vi vad han heter i förnamn också... Eder!
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"