Sedan har Hyundai förnyat tucson så det blev det ett jätte kliv framåt mot den tidigare modellen.
Nu kan man kan rekommendera en IX utan att skämmas!
heter den ix55? Jag som trodde den skulle heta ix45. He he.Skäreläjan skrev:Jo, det är en förnyad Tucson, och jag bara väntar på när de skall komma med den nya ix55:an - Veracruz´en alltså, som en ny "Go´Santa"...? :dregla: :dregla:
Skäreläjan skrev:Provkörde exklusiven häromdagen, och det är inte bara EN taklucka - det är TVÅ!Martin.n skrev:Glas taklucka då, samt 18".
Backkamera, med sonvarning , skinn innredning m,m lull lull..![]()
![]()
Fasligt grann bil, mycket finesser - MEN ekonomiskt självmord att byta ut en Go´Santa som bara gått 3500 mil...!
Förresten så både känns och är Santan större...
(Jo, jag vet - högt hänger dom o s v... men ändå!![]()
)
Jo, jag är mycket osäker på den punkten; Vem vet om de döper om Santan till ix45? Ix55:an är iallafall Veracruz´en (det har jag googlat på...Martin.n skrev: heter den ix55? Jag som trodde den skulle heta ix45. He he.
Jaså...? Jag vågade mig inte på att testa alla funktioner (vill ju inte ställa till nåt i en bil som inte är ens egen) men visst var det helfränt med två hål i taket! :dregla:storken skrev:men det är bara den främre delen av taket som går att öppna.
egentligen skulle jag vilja att den var lite mindre, men det är bara min privata smak. bilen är skit bra och skön.
Det gjorde trippmätaren på Santan också - i början; Man tryckte bara på ett par knappar...! :biggrin:storken skrev:Jag har observerat att efter tankningen så nollsälls räknare för bränsleförbrukningen. Några fler som har gjort lika iaktagelse? Eller liknande?
Sedärja - då är det besöksvarning någon helg - för jag gissar att det är då du/ni är där...?storken skrev:nästan, på tjörnbropark. nyinhandlad gammal solifer men gott att komma dit och slappa av med några öl
SuperMek skrev:Efter lång väntan har Hyundai nu äntligen presenterat tillbehörskatalogen till ix35:
http://www.hyundai.se/dw/hyundai/docs/p ... 35_tbh.pdf
Återgå till "ix35/Tucson (LM), 2010-2015"