Annons

406
Hej på er gott folk

Idag är det glädjens dag,min länge väntade pärla kommer att gå på produktionsbandet i början på september om allt går väl :D
Beställde den i början på december ifjol...

ix35 4wd 2,0 CRDi-R 135kW 6AT Premium
Annons

407
Hej och mycket välkommen som skribent på Forumet, gnu79! :D :D
Grattis till ett bra bilval - och grattis till att ha en ängels tålamod! :D :D

Glöm nu inte att även kika igenom "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet"...!
Dessa ämnen är ju "dolda" för oregistrerade, och där finns det mycket kul...!
(Förresten - ett litet tips till: Som komplement finns numera klubben även på Facebook, för skojs skull...!
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2395 )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

409
Hej

Det blev en vit...

Synd att man inte får den som metallfärg men och andra sidan så håller väl dagens färger bra ändå?
Mvh. Johan

ix35 4wd 2,0 CRDi-R 135kW 6AT Premium white

410
Hej på er.
Vågar väl knappt tro det men verkar som om min bil kommit till Sverige, var i detta avlånga land den befinner sig vet jag inte men skulle tippa Göteborg.

Så om jag har tur så har jag den inom 3 veckor. Men det återstår att se.

Mvh

Gunilla
ix 35 1.6 manuell comfort plus syndigt svart, står och blänker på parkeringen!!

411
Grattis Syndigt svarta Nillan!
"För vissa går det fortare än för andra"!
Lycka till med nya bilen och sköt om den med kärlek - det gör jag!
Skall snart in för efterkontroll av motorvärmaren m.m.

@
ix35 CRDi-R, 184, A6, Exclusive, blev Cool Brown. Beställd 7/7-10 - lev. 23/6-11!!
Extreme 158 husbil(Fiat Ducato chassi) 2009

412
Nästa vecka ska jag hämta hem min pärla, närmare bestämt den 22/9.

Kunde knapp tro det när dom ringde från Hyundai här i Lund. Jo då jag ska vara rädd om bilen, är mer nervös vad som kommer att hända när man parkerar vid matbutiken, folk är ganska oförsiktiga med sida bildörrar och kundvagnar, men jag får väl göra som en arbetskamrat säger ställ dig på tjocka kärringar parkering med mycket utrymme :)
ix 35 1.6 manuell comfort plus syndigt svart, står och blänker på parkeringen!!

413
gnu79 skrev:Hej på er gott folk

Idag är det glädjens dag,min länge väntade pärla kommer att gå på produktionsbandet i början på september om allt går väl :D
Beställde den i början på december ifjol...

ix35 4wd 2,0 CRDi-R 135kW 6AT Premium
Välkommen hit till forumet gnu79 ;)
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

Re: Nu står den på uppfarten.....

414
Cortina69 skrev:Så står den äntligen på uppfarten. En IX35 2.0 CRDi-R A6 Exclusive. Inte en vit som vi beställde i juni 2010 :cry: utan en Cool Brown. Ingen färg som tyvärr gör att bilen sticker ut det där lilla extra men men..... man vänjer sig säkert och överlever det också. Kanske ska beställa nästa, nya, bil redan nu så kanske man får den lagom till när man tröttnat på denna. Vi hämtade den igår, onsdag. Om ett par, tre veckor, så är det dags att åka upp och hämta nästa bil. En Svart I20 Sense.
Idag så blev vi för övrigt av med vår Toyota Avensis Verso -03. Mycket skönt. Bilaffärerna går nästan i varandra. Grannarna tror väl snart att man öppnat bilfirma. :)
Trevligt! Grattis till fynden... :D
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

415
Glädjens dag är här:)

Äntligen har vi fått meddelande att bilen är i hamnen och nu får man hoppas på att vi får ut den till helgen.
Känner sig som ett litet barn i godisbutiken för tillfället
Mvh. Johan

ix35 4wd 2,0 CRDi-R 135kW 6AT Premium white

416
Stort grattis! Hoppas du blir riktigt nöjd det tycks i stort sett alla vara här på forumet.

Och förresten - Välkommen i gänget!

@nders
ix35 CRDi-R, 184, A6, Exclusive, blev Cool Brown. Beställd 7/7-10 - lev. 23/6-11!!
Extreme 158 husbil(Fiat Ducato chassi) 2009