Annons
Annons

2
Tyvärr har jag inte koll på kommande nyheter.

Däremot hittade jag detta:

2007-02-01

HYUNDAI BÄSTA KÖP!
Hyundai Sonata och Tucson utnämns till Bästa köp.

Websajten cars.com har ett samarbete med 200 ledande storstadstidningar och TV-stationer i USA. Sajten listar över 2 miljoner fordon för att kunna erbjuda bilköpare det bästa urvalet av nya och begagnade bilar på marknaden. Cars.com har tillkommit för att ge ett erkännande till de bilar som är bäst lämpade för dagens bilköpare och deras behov. Man väljer därför ut ”bästa köpen” i ett antal klasser. Val av bilar baseras på expertutlåtanden från webbsidans redaktörers erfarenhet från testkörningar.

Hyundai Tucson valdes till ”bästa köp för fritidsaktiviteter” med motivering: Ekonomi, kvalitet, säkerhet, utrustning och mångsidighet vid lastning gör Hyundai Tucson överlägsen konkurrenterna.
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

3
Hmm, "bäst för fritidsaktiviteter"? Jag kör med den i tjänsten och för mig är den bäst för det också, förutom soppan då..
Klart bättre bil än tex den vanligaste tjänstebilen V70´n och tukken kostar samma.

Jag skall byta bil i höst och är nyfiken ifall det kommer några nya grejer i tukken. Sneglar lite på nya Honda CRV.
MVH Johan