Menar ordet Forum betyder ju mötesplats där man kan samlas och snacka om allt möjligt. Då inkluderar detta även allmänt slösnack, som utfyllnad av tomrummet mellan bilsnacket. Tidigare hade vi rätt gött flyt, men nu har det blivit väldigt tyst mellan inläggen tycker jag.
Ingen kan tycka det är kul att 9 ggr. av 10 när man loggar in få läsa:> Inga träffar på dina sökkriterier.
Tycker som sagt att det sedan en tid tillbaka skrivs för jäkla dåligt i hela vårt forum, vilket t.o.m. fått mig att så smått börjat "dra mig" för att logga in. Även "den blinde" har väl noterat att flera av "våra" tidigare så flitiga signaturer sakta men säkert, en efter en försvunnit bort i tomma intet. Varför???
Antingen så spottar vi i nävarna allihopa och börjar skriva i avd. svammel om vi inte har något direkt bilrelaterat på G, annars är risken överhängande tror jag, att fler och fler stiger ombord och slår följe med övriga resenärer på "tomma-intet-expressen".
Nu undrar jag:
Är det bara jag som tycker här blivit en himla "lästorka" eller finns de fler som tycker som jag?
Sanningen är ju den att: Ett forum är vad dess medlemmar gör det till !!!