Annons

En Riktigt GOD JUlHELG Önskas ALLA GOa HYndajjare

1
[size[size18]=]NImbusen Vinkar från släden Och Vill passa på tillfället att önska er Alla en Riktigt Mysig JUL & NYÅRSHELG]upplysningsvis så är jag för tillf.jäkligt glad och överraskad som ett barn på julafton rftersom jag börjar kunna ana att min syn har så smått börjat återkomma de senaste dagarna - oddsen för att den skulle återkomma att e var inte på direkt på min sida enl. vad farbror doktorn trodde i början av min sjukdomsperiod Så kom nu INTE och snacka med mig om att inte Tomten finnsDet är så fantastiskt att man man knappt tror sin ögon..!!!hihi..... Nnu ser jagjujag iofs.också hur ÖRKT det är ute om dagarna men det är ingetjämfört med det möker jag gått i de senste 6 månaderna <<<<<<ha <det <<gött <<<<alla och var rädda om er så syns vi efter helgerna
Senast redigerad av nimbusen den 21 dec 2007, 15:17, redigerad totalt 3 gånger.
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red
Annons

2
Hej.
Jag är ganska ny här men har förstått att du råkat ut för någon olycka. Krya på dig och God Jul både till dig och alla er andra.
Mina fordon:
En svart 04 Platina V6 Automat
Volvo S70
Pontiac Trans Am WS6 Ram Air -00
Yamaha R1 -2011
Orion 27 Dirtbike 125cc -07, sonens
Dirtbike 110 cc -06, dotterns
Lillkoreanen Hyosung Rallyscooter -05

Hojen: http://www.sporthoj.com/garage/?chirre2" onclick="window.open(this.href);return false;

3
Chirre skrev:Hej.
Jag är ganska ny här men har förstått att du råkat ut för någon olycka. Krya på dig och God Jul både till dig och alla er andra.
hejsan Chirre välkommen hit till forumet

har inte råkat för någon egentlig olycka utan åkte utan föregåendeförvarning på en stroke i somras och då rök en större del av synenpå samma gång man får vara glad att man fortfarande är med bland er andra man blir dock påmind om hur skört livet egentligen är jag höll på att fixa i båten och sträckte mig lite hastigt efter skruvdragaren och då gick del hål på halspulsådern så att de bildades x antal proppar som avfyrades upp tilll hårdisken med följd att den fick en del stryk och div. skador som bl.a. gjorde mig förlamad i vänster kroppshalva men med envishet och en massa jävlar anamma och sjukgympa så har jag återfått en hel rörelseförmåga har gett mig F på att ta mig tillbaka till minst ruta 2 ty till ruta 1 kan jag dessvärre aldrig komma till men jagsträvar åtminstone att komma så nära ettansom möjligt sen får man se tiden an och se hur nära man komma
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

4
Härligt att höra ifrån dig i gen Nimbusen !! jag visste att det krävdes mer än så för att få stopp på dig och när nu synen börjar komma tillbaka så dröjer det inte länge innan vi har dig tillbaks i full styrka !!

God Jul på dig !!
"Joppe"

5
Härligt att höra att det går framåt för dig, nimbusen! :D :D

En riktigt GOD JUL!

önskar
/BengtB
Nu CM 2007 Comfort-5 V6 Aut Satin Beige. Förut V6 GLS 2001 resp V6 GLS Excl 2004.

6
Som sagt, vår gode Nimbus är redan på god väg tillbaka mot ruta ett...! :D :D :D
Och - då detta säkert blir årets "julhälsningstråd" - till SAMTLIGA "Forumister":
Bild
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

7
Hallå nimbusen! Kul att det går framåt med din hälsa! :D

God Jul & Gott Nytt År till alla forumnissor och forumnissar!
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

9
Skäreläjan: Är det möjligen Skärhamn på bilden? Känner en hel del sjöfolk där.
Mina fordon:
Volvo S70
Yamaha R1 -2011

Hojen: http://www.sporthoj.com/garage/?chirre2" onclick="window.open(this.href);return false;

10
Chirre skrev:Skäreläjan: Är det möjligen Skärhamn på bilden? Känner en hel del sjöfolk där.
Nä, Chirre... Fotot är taget mot söder från ångbåtsbryggan i Kyrkesund, för två år sedan, i väntan på färjan över till Hustruns föräldrahem på Härön... :D :D :D F ö en av de mest underbara öar överhuvudtaget! :D :D :D
Det är gott om sjöfolk även här... :wink: :wink:
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

11
Aha, bortanför Sunna alltså, vid sundet till Härön, ja då vet jag.
Mina fordon:
Volvo S70
Yamaha R1 -2011

12
Bild

NUU! är det dags. Skinkan är klar, Ölen kyld och nubben är i frysen. HSB har gått och lagt sig. :D Nu är det dags att sätta sig med vörtbrödet och tillbehören, imorgon går färden mot Korsberga i Hjo.

Nimbusen, grattis till återkomsten. Respekt!

En Riktigt God JUl alla vänner på forumet, hoppas ni får den jul ni önskar. Nu har jag inte tid med er längre, skinkan väntar.
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

14
Stämmer in i kören - God Jul, gänget!

Swedefe
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting

15
opticrob skrev:
Bild

NUU! är det dags. Skinkan är klar, Ölen kyld och nubben är i frysen. HSB har gått och lagt sig. :D Nu är det dags att sätta sig med vörtbrödet och tillbehören, imorgon går färden mot Korsberga i Hjo.

Nimbusen, grattis till återkomsten. Respekt!

En Riktigt God JUl alla vänner på forumet, hoppas ni får den jul ni önskar. Nu har jag inte tid med er längre, skinkan väntar.
Ett litet tips angående granen bara...!
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=391173

God Jul!
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15