Det känns som om det har varit mulet i evigheter här i Stockholm. Huden bleknar för varje dag som går. Men så kom det lite sol idag! Otroligt!
Hur har ni det på andra ställen i Sverige?

Tittade till kajen vid Cementa i afton: Ingen Chirre, ingen Sunnanvik, inget kaffe.Chirre skrev:Solen skiner i Stockholm idag, tog just denna bilden från min hyttventil.
Liljeholmsbron förut.
-Men det kan väl ändå inte slå en 87-90Celsius i bastun?opticrob skrev:Ute fotograferar för temat idag. 31,8 grader i solen men på "kallsidan" bara 6,6. Mys att att sita i lä och fika..
Nej Petroff, har just varit uppe i Bottenviken och brytit lite is. Körde tom fast så jag fick snällt be om lite hjälp.petroff skrev:Tittade till kajen vid Cementa i afton: Ingen Chirre, ingen Sunnanvik, inget kaffe.Chirre skrev:Solen skiner i Stockholm idag, tog just denna bilden från min hyttventil.
Liljeholmsbron förut.![]()
Var i kvarteret i dag för att tjäna mitt levebröd.Anrika Beckers lämnar Liljeholmen och flyttar in i fräscha lokaler i Hammarby sjöstad. Ganska nära Globen och det var faktiskt lite högre frekvens på "limmosar" i dag.
Petroff![]()
P.S Joppe: Har inte glömt dig.

Vill du ha nuffrorna till nallen?Chirre skrev: Men ta och PMa ditt nummer så plingar jag nästa gång, fast nu verkar det ta ett tag innan vi kommer till Sthlm igen.