Annons

en KÅLLEHISTORIA I HÖSTMÖRKRET

1
Kålle är Gör-förtjust i björnbär. En dag bestämde han sig för att gå ut i skogen för att se om han kunde hitta några bär att plocka.efter en liten promenix såg hittade han en GÖR-stor björnbärsbuske.ivrigt skyndade han fram mot busken. I sin iver såg han dock inte trädstocken som låg strax framför busken, utan snavade över denna och for med ansiktet rakt in i busken och fick halva ansiktet sönderrivet. Han avbröt björnbärsjakten omedelbart under det att han högljutt åkallade ”hornPer” och blödande från massa rivsår i ansiktet. De följande dagarna höll han sig därför innomhus. Men efter 5 dagar blev törsten för svår så han gick ner till torget och gubbarna, på vägen dit mötte han Osborn. Osborn sa: till Kålle, Va` F… Jag visste Inte att du varit Sjuk Kålle Näe sa Kålle ja har la ente varit sjuk. Varför tror du det Osborn? :Jo sa Osborn jag har ju ente sett dig på ett par dar, men ser nu att du verkar ha repat dig bra !
hälsningar och tack för ALLA fina omdömen Jag :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: jag inser att jag är fast här !!!
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red
Annons

3
:2lol: :2lol: :2lol: :2lol: :2lol: :2lol: :2lol:
En äkta göteborgsvits! :D :D :D
Underbart också, att du förstått, att du inte kan lämna Forumet...! :D :D :D :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

4
Tur att vi har nimbusen som kan lätta upp stämningen nu när hösten närmar sig!
:D :D :D :D :D :D

/BengtB
Nu CM 2007 Comfort-5 V6 Aut Satin Beige. Förut V6 GLS 2001 resp V6 GLS Excl 2004.