Tack för alla engagerade svar. Den dekorplåten var ju snygg, men jag har handlat en som sitter längre ner bakom dragkroken liksom. Det var olika nr på om det var med eller utan drag så att säga. Jag kan skicka bild när jag får bilen om någon är intresserad.
Jag har kollat lite med olika hur det är med inkörning och de flesta påstår att det är ok att dra från dag 1. Jag kollade dock i instruktionsboken till min "gamla" santa eftersom jag inte fått den nya ännu och där står det faktiskt 100 mil. Jag ringde då till återförsäljaren och läste upp och han hade då så passande besök av någon snubbe från Hyundai som sa att det står så fortfarande men i princip kunde man strunta i det. Men om jag ville så kunde jag vänta med att hämta ut nya bilen till efter helgen om jag behöver dra med den gamla. Det är ju så att det är hopptävling just denna helg och två ponnyer ska med.
Jag tror nog att jag ska följa instruktionsboken för om något händer så kanhäda de hänvisar till den, vem vet.
Lite roliga skillnader förutom motor och växellåda är ipod och usb uttagen och start/stopp knappen. Finns även en eco-knapp på min som nog är en modellår 2011 som stryper motoreffekten något för att spara bränsle.
En sak de snålat in på är reservhjulet som inte är ett riktigt på alu.fälg som tidigare. Stereon är det bättre ljud i, men fortfarande lyser xenonljusen med sin frånvaro.
Backsensorer är standard och backkamera på exclusivemodellen.
Jag hör av mej och berättar vidare då jag fått bilen, om det nu blir torsdag eller söndag får vi se.
Lena