Hej !
Var kan jag köpa bilklädsel till min Santa Fe 2,7 GLS 2005 ?
Original är knappast troligt på grund av priset, antar jag, men det kanske finns ett billigare alternativ som ändå är ganska hyffsat.
Man vill ju gärna ha en klädsel som håller sig på plats om ni förstår vad jag menar. Tacksam för tips.
Med vänlig hälsning Urban
Annons
Re: Var köpa bilklädsel ?
3Tack för svar Kabe Tina, jag har mailat dom för en rekommendation av modell till Santan.
//Urban
//Urban
Hyudai Santa Fe 2,7 GLS 2005
4Vad är det för jäkla firma de där PEBE, dom har inte svarat sen förra veckan, har dom så mycket att göra ?
5Ja det håller jag med om, men det är alltid bättre att ring, samma sak har hänt mig med en annan firma och dom prioritera telefonsamtalen
kanske samma sak här.
Ge inte upp
kanske samma sak här.
Ge inte upp
7Så, nu fick jag tag på dom. PEBE säljer inte åt privatpersoner utan bara genom återförsäljare. Nu visade det sig att dom har fyra ställen här i Umeå som säljer deras produkter, så nu ska jag beställa en klädsel som är formsydd för min bil. Priser osv. står på deras hemsida. http://www.pebe.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
8För kännedom !
Nu sitter bilklädseln från PEBE på plats. Man ska INTE vara smidig som ett kassaskåp när man ska montera klädseln. Ett jävla krypande och trång så in åt H-vete under stolarna för att fästa alla resårbanden. Egentligen kanske man ska ta loss stolarna när man gör det men det ides jag inte. Jag tycke i alla fall att det blev jättebra och nu kan man sätta ner arselet utan att smälla av på grund av den Koreanska skinnklädseln. Bara så ni vet så är alla kor i Korea klädda med plasthud. Tack för tipset Kabe Tina !
Med vänlig hälsning
Cabby Ubbe
Nu sitter bilklädseln från PEBE på plats. Man ska INTE vara smidig som ett kassaskåp när man ska montera klädseln. Ett jävla krypande och trång så in åt H-vete under stolarna för att fästa alla resårbanden. Egentligen kanske man ska ta loss stolarna när man gör det men det ides jag inte. Jag tycke i alla fall att det blev jättebra och nu kan man sätta ner arselet utan att smälla av på grund av den Koreanska skinnklädseln. Bara så ni vet så är alla kor i Korea klädda med plasthud. Tack för tipset Kabe Tina !
Med vänlig hälsning
Cabby Ubbe