Nu har jag skrivit på för att byta min Santa Fe 2002 CRDI med 160.000 Km på mätaren mot en Satin Beige Santa Fe CRDI 2007 med partikelfilter som byggs i Augusti i Korea . Bilen skall levereas September/Oktober. Jag kan knappt vänta.
Thomas
Tycker de nya 2007 priserna är "svinpriser", larvigt att höja 10000 med en gång. Partikelprishöjningen är väll också si så där.falken skrev:Äntligen,
Nu har jag skrivit på för att byta min Santa Fe 2002 CRDI med 160.000 Km på mätaren mot en Satin Beige Santa Fe CRDI 2007 med partikelfilter som byggs i Augusti i Korea . Bilen skall levereas September/Oktober. Jag kan knappt vänta.
Thomas
Jag läste ngnstans i en biltidning att det kommer dyka upp en diesel-sexa vartefter för EU-marknaden. Vet inte om det stämmer, men rykten har en förmåga att besannas. Undrar vad den pjäsen kommer att få kosta?brodeur skrev:Tycker de nya 2007 priserna är "svinpriser", larvigt att höja 10000 med en gång. Partikelprishöjningen är väll också si så där.falken skrev:Äntligen,
Thomas
Finns ingen logik i att en 150 hk diesel är såpass mycket dyrare än en 189 hk V6:a
Återgå till "Santa Fe (CM), 2007-2012"