Annons

16
G-son skrev:Satt och bläddrade i instruktionsboken lite,, Där syns ett flertal gånger en orginalmonterad Nav. Vilket förnekades STARKT av vor lokale bilhandlare, liksom att det inte fanns någon orginalradio eller backsensorer.

De två senare påståendena visade sig ju vara rena lögner, nån som vet hur det är med org naven?
Hejåvälkommen G-son!

Jag är nästan 100 på att org.navigatorn inte levereras till Europa. Däremot går det bra att trycka in en 2DINs navigator som även lirar med rattknapparna.
http://www.pioneer.se/se/products/10/20 ... index.html
Bild
Den burken har även Bluetooth handsfree o audio streaming support + USBingång. Backkamera går att koppla till oxå!
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision
Annons

Synd

17
Synd att man inte visste mer om tex Avic-D3 när bilen köptes. Stereon med GPS kostar 13898:- ser jag på nätet. Dyrt, men nu har man ju slängt ut först 4900 på Hyundais värdelösa originalstereo och sedan 3000 på en navigator, så det är ju inte långt kvar.....

Sukken (som retar sig på den klantiga Hyundaistereon varje morgon....)

18
Så här ser den ut installerad å klar i min CM (fotat med mobilen):
Bild
Bild
En klart kul krabat med drösvis med finesser och parameterinställningar. Det krävs dock att man har doktorsexamen i partikelfysik alt. har en tonåring som assistent eller att man är allmänt schizofren... :shock: :wink:
Toyota Auris 1.8 HSD -13

19
:shock: Har han(Classeclas)gått å tjackat sig en CM?
Är detta föranmält på Forumet? Har jag missat helt.....!

Nåväl.Grattis till nya bilen!

Och "Blues Brothers" kan den visa också! Kul! Kult!

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

20
petroff skrev: Och "Blues Brothers" kan den visa också! Kul! Kult!
Är nog en gammal apparat bara... :lol: :lol:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

21
petroff skrev::shock: Har han(Classeclas)gått å tjackat sig en CM?
Är detta föranmält på Forumet? Har jag missat helt.....!

Nåväl.Grattis till nya bilen!

Och "Blues Brothers" kan den visa också! Kul! Kult!

Tackar! Ingen föranmälan. Det vart en specialbeställning med evigheeeters leveranstid. Jag ville vänta tills pjäsen kom fram till slut. Hyundaibåtar har ju förlist förr om jag minns rätt...

Nu är bilen i min ägo iaf , och det känns helballt! :D
Toyota Auris 1.8 HSD -13

22
Jag hörde av min säljare i Karlstad om just denna Pioneer stereo, jag blir GRÖN av avund Classe!

Jag får hålla ut i 2 år till och pilla in en sån i nästa bil. En pryl helt i min smak 8)

Svartbjörn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07

23
:shock: Svartbjörn:
Har du redan bestämt dig för att byta bil om två år?

24
Jag har också en navigator Pioneer avic HD1 BT och en Alpine 10 tummare i taket med trådlösa hörlurar till ungarna. Fungerar fantastiskt bra. Lugnt och stilla i bilen är det också nu förtiden.
Santa Fe Exclusive 07, Black Pearl 2.2 diesel 7 säters.

25
8)

Jajjamän, leasingavtalet går ut då så då blir det nytt skinn att nöta in! Däremot funderar jag på att köpa bil privat istället för företagsleasing och ta ut milersättning. Det finns visa män som gör så hör jag fåglarna sjunger.

Hälsar
Svartbjörn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07

26
Kanske två SUV:ar i familjen? :D
Lös in leasingen åt HSB!

27
Å få två förmånsvärden på halsen, huga!

Då måste man först sälja bilen till en bekant, som sedan ska äga bilen en tid (2 år) innan jag kan köpa tillbaka den för att slippa förmånsskatten.
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07

Clarion MAX973HD

28
Hej!

Jag var tyvärr tvungen att lämna min SUVeräna Santa Fe när jag bytade jobb - men jag fick med mig navigatorsystemet med bluetooth.

Den passade perfekt och snyggt blev det! Nu har jag (tyvärr) en Volvo XC90 och där passar denna inte alls!!

Jag har lagt ut den på Blocket, nypriset var 24.000 SEK - som sagt, den blir toksnygg på plats! Hör av er om ni är nyfikna!

/Rickard