Tja, så här går tankarna när det är lite att göra på jobbet
Klistermärke, Dekal - någon?
1Jag har sedan jag kom med på forumet funderat på en dekal för att visa hemvisten. Jag har sökt på trådar men endast sett att det kunde vara på gång, samt laminatkorten att bomba med. Vore det intressant att ha ett klistermärke? Jag har kollat lite på en reklamverkstad jag anlitade förut och fått ett pris på 4,1 kr per st. vid beställning om första 500, samt 3,25 vid nästa 500. Inklusive moms. Dekalen är då stor som ett visitkort med klister på framsidan för montering på insidan av en ruta. Mina tankar är enkla. (i dubbelbemärkelse) Vi är 483 medlemmar, alla är inte aktiva på forumet men ändock. ADMIN vet antagligen hur många träffar vi har. Skulle man kunna ta en tjuga för märket, på det sättet så är vi ihamn efter 100 sålda märken, resterande kunde generera en vinst som skulle kunna användas vid någon aktivitet. Vi är väl med på någon träff där det kan behövas kosta på fika eller trycksak eller dylikt. Eller är en tjuga för mycket, kanske inte när man diskuterar men när det kommer till kritan?
Finns det något intresse?
Hälsningar opticrob
Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!
Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!