Annons

16
svartbjorn skrev:Nu har jag luftat min nya Colorado och med det också hittat min första cache! Dessvärre är det mil mellan gömmorna här uppe så takten på hittade cachar kanske inte kommer att rusa i höjden men i alla fall!

Roligt!
Mvh
Svartbjörn
Grattis Svartbjörn! :D :D
Vilken var det du hittade? Jag ser ingen logg på de som ligger närmast Kalix...? :?
Fast du kanske har varit "på resande fot" igen? :wink:
Vi har heller ingen brådska; Vi har funnit bara sju stycken än, men visst är det trevligt med en promenad en bit från bilen...? :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"
Annons

18
till som införskffat en gps garmin nuvi 760 men har den inte för att leta efter utslända svensonpryttlar Det ska faen till att kuta runt i skog o mark å bli lerig o skitig helt i onöda jäkn som en förvuxen övervintrad jädrlans skogsmulle och leta efter typ någon löjlig tom tuppeware burk nej ta cka vet jag ett seriöstfrimärksamlande..... He he He pp catchar det har jag för dålig balans för ännu för numera skaran
Senast redigerad av nimbusen den 02 maj 2008, 07:52, redigerad totalt 1 gång.
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

19
nimbusen skrev:till som införskffat en gps garmin nuvu 760 men har den inte för att leta efter utslända svensonpryttlar Det ska faen till att kuta runt i skog o mark å bli lerig o skitig helt i onöda jäkn som en förvuxen övervintrad jädrlans skogsmulle och leta efter typ någon löjlig tom tuppeware burk nej ta cka vet jag ett seriöstfrimärksamlande..... He he He pp catchar det har jag för dålig balans för ännu för numera skaran
:lol: Var bara lugn, goe Nimbusen! Man behöver inte alls "kuta runt i skog och mark och bli lerig och skitig"!
Åtskilliga "cachar" ligger på trevligt promenadavstånd från allmänna vägar, en del t o m intill mysiga kaféer och matställen...! :D :D :D
Vilken typ av terräng bestämmer man själv, för det finns otaliga att välja på!
Nu när du inhandlat bärbar GPS, så skall vi allt se till att få ut dig också på en liten "skattjakt"...!
:lol: :lol: :wink: :wink:
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

20
Kika på den här t ex...: :D :D :D
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

21
la
Skäreläjan skrev:
nimbusen skrev:till som införskffat en gps garmin nuvu 760 men har den inte för att leta efter utslända svensonpryttlar Det ska faen till att kuta runt i skog o mark å bli lerig o skitig helt i onöda jäkn som en förvuxen övervintrad jädrlans skogsmulle och leta efter typ någon löjlig tom tuppeware burk nej ta cka vet jag ett seriöst frimärksamlande..... He he He pp catchar det har jag för dålig balans för ännu för numera skaran
:lol: Var bara lugn, goe Nimbusen! Man behöver inte alls "kuta runt i skog och mark och bli lerig och skitig"!
Åtskilliga "cachar" ligger på trevligt promenadavstånd från allmänna vägar, en del t o m intill mysiga kaféer och matställen...! :D :D :D
Vilken typ av terräng bestämmer man själv, för det finns otaliga att välja på!
Nu när du inhandlat bärbar GPS, så skall vi allt se till att få ut dig också på en liten "skattjakt"...!
:lol: :lol: SORRY LÄJAN MEN såDär går gränsen !!! NIMBUSENHar ta mig faen SkogsMUllat färdigt för länge sedan"", Havet ligger mig närmare hjärtat än att riskera att få grenjävlar i ögonen eller en ilsken älgtjur hängande i hasorna NEJ tacka vet jag saltstänkta kallsupar kemiskt fria från barr å skit Men det Går la bra för DIG "Läjan som ägerrejälaD BRANDKÅRS STÖVLAR made by HEÅS recyclling box tänk på mig som baran har ett par trasiga
sjukkassesandaler roll: :lol: :lol: :lol: :lol:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red