Annons

Hej alla, Tomse calling

1
Hej på er alla,

Jag ville bara presentera mig som nykomling på detta forum (även fast jag har kikat runt ett tag innan :oops: ). Jag har också som de flesta införskaffat mig en GoSanta...ja jag kallar den faktiskt redan så. Jag har tidigare kört minibussar men saknade känslan av att köra en vanlig bil. Missförstå mig rätt, jag är grymt frälst i dessa stora bilar. Det gjorde att jag till slut valde en Santa med 7 sittplatser som är en kompromiss mellan att äga en stor packåsna och en andra shopingbil för snabba vändor ner till byn. Nu får jag hustrun också att köra en större variant :lol:
Santa Fe V6 A4 E7, Titanium Blue -07, svart läder
Annons

2
Hej och mycket välkommen till Forumet, Tomse! :D :D
Gratulerar till nya GoSantan också! :D :D
Inte alls fel att "U-båta" en smula, för att "känna av" temperaturen lite innan man börjar skriva själv... :wink: :wink:
Välkommen!
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
Hejåvälkommen! :D :D

Titanblå är den snyggaste färgen tycker jag! Hur fick du till svart klädsel? Specialbeställning? Vad jag minns så är det blått + beige klädsel som standard.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

6
Hej och tack alla,

Jo Titanblå var det självklara valet fast pärlsvart var på god andra plats. Jag antar att det är en sen -07'a då jag lät säljaren söka på en sådan med svart läderklädsel. Jag hakade på kampanjen då Hyundai vill bli av med sina -07'or vilket ger ett bra pris för en "ny" bil. Den beiga klädseln hänger väl ihop med den mörka blåfärgen har jag för mig när jag tänker efter.
Santa Fe V6 A4 E7, Titanium Blue -07, svart läder