Klart!
Jag förfogar över 2 st 3x6m samt 1 st 3x9m crappy partytält
(ett av dem som var med på terrängträffen)
men dom är nödreserver.
Däremot har jag likadan uppsättning kraftigare tält, med högre takhöjd och rejäl stålstomme som ser okay ut - 3x6orna kan sättas ihop och bilda 6x6m, samtidigt som man kan sätta 3x9m i vinkel - blir rätt fräckt!
Tyvärr tar dom rejält med plats så jag lär få dra med mig släpet, men vaddå - det är ju kopplat för jämnan ändå...
Verkar vara ett gediget jobb du gjort, Clas; Kudos!
Nu skall vi se till att piska in folk!
Fjällis behöver akut maila runt till sina "ickeforumister", och vi behöver lägga upp en rullande text någonstans på både hemsida och forumhead.
Vem fixar? Är Fjällis kvar bland myggen?
Pressen? Vem har kontakten där?
Jag har lastat upp för "MC-dagarna", Gränsö slott/Västervik nu i helgen och drar mer eller mindre direkt upp till Umeå för två veckors "NOLIA-mässa" inklusive bygge och rivning - men självklar tvärs över landet hem först för att logga mil (lasta om...)
Planerar ändå att vara på High Caparral, men har dragit mig för att skriva om det eftersom som vår riktiga träff går före. Hade tänkt att täppa till truten på alla "en-hjulingar" och "5-10%are".
Se till att anmäla er ASAP i träfftråden så folk ser att det händer något, ändra gärna eller komplettera om det är något galet i det jag skrivit.
Tight nu - hade inte räknat med detta, skall vara i Västervik 10,00, ööh - idag...
Hare'
Anders