Vad tycker DU ??? TACK FÖR ORDET
NIMBUSEN UNDRAR ???
1 Halloj Alla Goa Hyundajjare, "nimbusen" här
IGEN ! :biggrin:
Kan INTE låta bli att rita ner ett par rader här,pga. ett brev jag fick i "låddan" häromdagen, jag blir så jä.......la trött på dessa Nötter till idèkläckare med alla sina helgalna men i deras värld geniala idèer. SOM nu tex. Har man "fallskärmat" "gamla" Vägverkets generaldirektör eller ? och istället utsett en gammal regeringskompis till GENERAL-ORDFÖRANDE
någon fd. avsatt misslyckad fd statlig myndighetschef och att denne streber nu måste visa vilka enorma kvaliteter han igentligen besitter eller??? för varför i Herrans namn annars byta ut ett väl "inarbetat namn som VÄGVERKET till Transportstyrelsen? Vad kostar inte ett sådant namnbyte och är det till sådant våra åvägskatteslantar skall gå ? för ingen skall inbilla mig om att något blir något blir bättre av detta, förutom att någon "nisse" får en fet lön ? och ett fetare arsle misstänker att slutsumman för detta HELknäppa namnbyte istället hade räckt till att reparera någon km av landets vägar!
fö. är det väl dubbelt olämpligt att slänga iväg en massa miljoner så här mitt i en global finanskris jag blir iaf så
Senast redigerad av nimbusen den 27 jan 2009, 14:09, redigerad totalt 9 gånger.
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red