Måste ändra i signaturen till nästa inlägg!

Nej, det blev inte i Karlstad även om det var där jag började titta och provköra.Skäreläjan skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jäsingen vilken snygg Santa! :dregla:
Fina bilder! Likadana skärmkanter och trösklar som vår gode vän Svartbjörn hade på sin!
Har du handlat i Karlstad, månntro? I så fall verkar listerna m m vara populärt att montera där...!?![]()
Kanonsnyggt!![]()
Den summan kom jag inte ens i närheten av trots att jag la på en del "lullull" som metalliclack, motorvärmare, kupévärmare med grenuttag, drag, extraljus (hella) med frontbåge hög (kama), skärmkantslister, sidoskyddslister, fotsteg och en integrerad Pioneér AVIC-F900BT inkl. iphone interface. Har kört ca 30 mil och ärEneby1 skrev:Får man fråga vad man får ge för en 07:a nu? Jag köpte själv en för ett år sen, jag fick ge 280.000.
Riktigt tjusigt måste jag säga!Värmlänning skrev: Den summan kom jag inte ens i närheten av trots att jag la på en del "lullull" som metalliclack, motorvärmare, kupévärmare med grenuttag, drag, extraljus (hella) med frontbåge hög (kama), skärmkantslister, sidoskyddslister, fotsteg och en integrerad Pioneér AVIC-F900BT inkl. iphone interface. Har kört ca 30 mil och är![]()
. Går som på räls även på snöbelagda vägar som jag testat på under helgen. Det enda som verkar ta lite tid och träning i anspråk så är det Pioneér leksaken, men det får ta den tid det tar. Jag har inte bråttom när det gäller leksaker!!!! Instruktionsboken (pdf) är på 154 fulla A4 sidor.
Tack Martin.n!Martin.n skrev:Det lär va bra pris på de nya EM-santorna som finns kvar också....
Mycket fint färgval Värmlänning...
lyxigt med ljus inredning..
Grattis till det nya santa köpet....
Impad av petroffs kunskap när det gäller skruvdobbarpetroff skrev:Med den avataren kan Värmlänning få nästan vilken bild som helst godkänd i Bildjakten: Tema Sport!
Ser ut som dojjor till Amerikansk fotboll?
Anekdot:Skruvdobben uppfanns av en skollags-coach i Amerikansk Fotboll.
John T Ridell
Petroff
Psst...! Du har med ett proffs att göra, Värmlänningen...! 8) 8)Värmlänning skrev: Impad av petroffs kunskap...
Sy en överdragsklädsel själv!Värmlänning skrev:Detsamma gäller med den ljusa inredningen. Funderar på om jag skall sätta på något överdrag![]()
![]()
Kom gärna med tips och förslag
![]()
Återgå till "Projekt- och bilarkivet"