Annons

16
Det där såg ju prydligt ut! No more extrabågar är det som gäller med rätt box. Tack för att du fixade en bild! :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision
Annons

17
Undrar om det är din bil jag har sett med box på parkeringen utomhus vid Stinsen i Sollentuna? :roll:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

18
ClasseClas skrev:Undrar om det är din bil jag har sett med box på parkeringen utomhus vid Stinsen i Sollentuna? :roll:
Nix, det måste vara någon annan bil. Håller mig ute i nordöst mesta tiden.

//Anders
Santa Fé 2.7 Comfort-7 2007
Santa Fé 2.4 GLS 2004......såld men saknad

19
AndersSwe skrev:
ClasseClas skrev:Undrar om det är din bil jag har sett med box på parkeringen utomhus vid Stinsen i Sollentuna? :roll:

//Anders
Aha! Storhandlar i Arninge, boar i Åkersberga. :D

P.S 2,4:an: "såld men saknad" ?

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

20
petroff skrev:
AndersSwe skrev:

//Anders
Aha! Storhandlar i Arninge, boar i Åkersberga. :D

P.S 2,4:an: "såld men saknad" ?

Åkersberga stämmer.....dock har jag ingen aning om Arninge stämmer....hustrun som sköter handlandet :-)

2,4'an är saknad.........har aldrig haft en bil som funkat lika bra......egentligen var enda orsaken till att jag bytte att jag ville åt tredje stolsraden.....hade inte nya Santa varit 7-sitsig hade jag aldrig bytt bil.

//Anders

22
Alexandr skrev:Takboxen ser liten ut. Antingen boxen är småll eller bilen är stor :roll: ))) Dåligt vinkel på bilden kanske?
Mått på boxen:

Längd: 196 cm
Bredd: 78 cm
Höjd: 44 cm
Volym: 480 liter

Speciellt liten vet jag inte om den är men väldigt smidig jämfört med andra boxar....passar mina behov på pricken så jag har ingen nytta av en större box.

//Anders

23
AndersSwe skrev: Åkersberga stämmer.....dock har jag ingen aning om Arninge stämmer....hustrun som sköter handlandet :-)
//Anders
Attans också.Nåja FRA struntar i sånt men om jag kollat hos SCB
och uppgifter om medel/höginkomsttagare boendes i Österåkers Kommun,
hade jag så klart skrivit: HUSTRUN storhandlar i Arninge! :D

Själv tillhör jag medelinkomsttagaren och boende i Järfälla Kommun.
Där bär männen plånboken in och kassarna ut. :shock:

Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

25
Alexandr skrev:Fin Takbox!! Funderar på att köpa likadant. Men var ska jag använda till? En anna fråga..... :roll:
Kan va fint att ha med, när man åker över till tyskland och handlar lite lådor godis.. :roll:

Tänk dock på maxlasten.....
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

26
Enligt manuallen väger boxen 18 kilo.Ojj... hur mycket godis kan rymas i 82 kilos utrymme :D (max last ju 100 kilo) Jobbar som fan...har inte tid åka nånstans lång bort.... Min lilla Sverige! Spenderar alla pengar och semester i Sverige :D
Bild

27
Direktrapport från Härjedalen....

Har i alla fall inte tappat boxen på vägen upp.....förhoppningsvis sitter den fast hela vägen ner på Lördag också :-)
Bild
Nu är ju i och för sig sportloven över men det är nästa kusligt tomt på folk i fjällen......är här uppe i princip samma vecka varje år och det brukar vara mycket mer folk......ska man skylla på lågkonjukturen?

//Anders

28
Tjusig bild, Anders! :D
Den platsar nästan under vårens fototävling...! SPORTlov...! :wink: :wink:
Skulle f ö också gissa, att det är kärvt för många, som kanske brukar åka till fjällen så här års...?
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"