Annons
19
Aha! Storhandlar i Arninge, boar i Åkersberga.AndersSwe skrev:Nix, det måste vara någon annan bil. Håller mig ute i nordöst mesta tiden.ClasseClas skrev:Undrar om det är din bil jag har sett med box på parkeringen utomhus vid Stinsen i Sollentuna?
//Anders
P.S 2,4:an: "såld men saknad" ?
Petroff
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart
20
Åkersberga stämmer.....dock har jag ingen aning om Arninge stämmer....hustrun som sköter handlandetpetroff skrev:Aha! Storhandlar i Arninge, boar i Åkersberga.AndersSwe skrev:Nix, det måste vara någon annan bil. Håller mig ute i nordöst mesta tiden.ClasseClas skrev:Undrar om det är din bil jag har sett med box på parkeringen utomhus vid Stinsen i Sollentuna?
//Anders![]()
P.S 2,4:an: "såld men saknad" ?
Petroff
2,4'an är saknad.........har aldrig haft en bil som funkat lika bra......egentligen var enda orsaken till att jag bytte att jag ville åt tredje stolsraden.....hade inte nya Santa varit 7-sitsig hade jag aldrig bytt bil.
//Anders
Santa Fé 2.7 Comfort-7 2007
Santa Fé 2.4 GLS 2004......såld men saknad
22
Mått på boxen:Alexandr skrev:Takboxen ser liten ut. Antingen boxen är småll eller bilen är stor))) Dåligt vinkel på bilden kanske?
Längd: 196 cm
Bredd: 78 cm
Höjd: 44 cm
Volym: 480 liter
Speciellt liten vet jag inte om den är men väldigt smidig jämfört med andra boxar....passar mina behov på pricken så jag har ingen nytta av en större box.
//Anders
23
Attans också.Nåja FRA struntar i sånt men om jag kollat hos SCBAndersSwe skrev: Åkersberga stämmer.....dock har jag ingen aning om Arninge stämmer....hustrun som sköter handlandet
//Anders
och uppgifter om medel/höginkomsttagare boendes i Österåkers Kommun,
hade jag så klart skrivit: HUSTRUN storhandlar i Arninge!
Själv tillhör jag medelinkomsttagaren och boende i Järfälla Kommun.
Där bär männen plånboken in och kassarna ut.
Petroff
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
25
Kan va fint att ha med, när man åker över till tyskland och handlar lite lådor godis..Alexandr skrev:Fin Takbox!! Funderar på att köpa likadant. Men var ska jag använda till? En anna fråga.....
Tänk dock på maxlasten.....
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.
27
Direktrapport från Härjedalen....
Har i alla fall inte tappat boxen på vägen upp.....förhoppningsvis sitter den fast hela vägen ner på Lördag också
Nu är ju i och för sig sportloven över men det är nästa kusligt tomt på folk i fjällen......är här uppe i princip samma vecka varje år och det brukar vara mycket mer folk......ska man skylla på lågkonjukturen?
//Anders
Har i alla fall inte tappat boxen på vägen upp.....förhoppningsvis sitter den fast hela vägen ner på Lördag också

//Anders
28
Tjusig bild, Anders!
Den platsar nästan under vårens fototävling...! SPORTlov...!
Skulle f ö också gissa, att det är kärvt för många, som kanske brukar åka till fjällen så här års...?
Den platsar nästan under vårens fototävling...! SPORTlov...!
Skulle f ö också gissa, att det är kärvt för många, som kanske brukar åka till fjällen så här års...?
181 Skäreläjan
Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)
"Ditt hem är där din katt är...!"