Har funnet bilde til en jeg syntes var veldig fin

Martin NMartin.n skrev:Bilden måste vara tagen från en 2010a.
Det verkar som de har fått till problemet med ljuset på stereofronten, så man slipper bli bländad av den.
Tack för informationen Vegard.. det är ett irretations problem för mig nämligen.vegard skrev:Martin NMartin.n skrev:Bilden måste vara tagen från en 2010a.
Det verkar som de har fått till problemet med ljuset på stereofronten, så man slipper bli bländad av den.
jeg har en 09 Santa, CM.... der er det dimming på den nevnte belysningen.... du blir ikke blendet av den belysningen nå.... men vet en ble det tidligere...
Men er det noen som vet om steder man kan kjøpe slike paneler da?Martin.n skrev:Tack för informationen Vegard.. det är ett irretations problem för mig nämligen.vegard skrev:Martin NMartin.n skrev:Bilden måste vara tagen från en 2010a.
jeg har en 09 Santa, CM.... der er det dimming på den nevnte belysningen.... du blir ikke blendet av den belysningen nå.... men vet en ble det tidligere...
Här kanske?SantaNor skrev: Men er det noen som vet om steder man kan kjøpe slike paneler da?
Som forumet handler om
Nei det ser ikke slik utSkäreläjan skrev:Här kanske?SantaNor skrev: Men er det noen som vet om steder man kan kjøpe slike paneler da?
Som forumet handler om![]()
Man kan välja lite olika "Finish Style´s" här...!![]()
Men jag tror inte den stora träpanelen finns att byta ut...?![]()
http://www.americandash.com/product.php ... 392&page=1
Sorte panelet?norrbaggen skrev:Håper virkelig at det vil gå an å få tak i dette sorte panelet i stedet. Det er det eneste jeg misliker med Santan, dette liksomtreverket ser rett og slett jævli jalla ut... Hvis noen har noen løsning i forhold til å få til/få på plass noe annet, så SKRIK UT !!!
Återgå till "Santa Fe (CM), 2007-2012"