Annons
Annons

2
Undrar om inte denna bilden är konverterad till svartvit, där man bevarat den blå färgen...? :?
(Det är ju ganska lätt gjort...)
För min egen del, föredrar jag "trä-looken"! :wink:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
Bilden måste vara tagen från en 2010a.
Det verkar som de har fått till problemet med ljuset på stereofronten, så man slipper bli bländad av den. ;)
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

4
Martin.n skrev:Bilden måste vara tagen från en 2010a.
Det verkar som de har fått till problemet med ljuset på stereofronten, så man slipper bli bländad av den. ;)
Martin N

jeg har en 09 Santa, CM.... der er det dimming på den nevnte belysningen.... du blir ikke blendet av den belysningen nå.... men vet en ble det tidligere...

5
vegard skrev:
Martin N

jeg har en 09 Santa, CM.... der er det dimming på den nevnte belysningen.... du blir ikke blendet av den belysningen nå.... men vet en ble det tidligere...
Tack för informationen Vegard.. det är ett irretations problem för mig nämligen. :twisted:
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

6
Martin.n skrev:
vegard skrev:
Martin N

Tack för informationen Vegard.. det är ett irretations problem för mig nämligen. :twisted:
Men er det noen som vet om steder man kan kjøpe slike paneler da? :P
Som forumet handler om :P

8
SantaNor skrev: Men er det noen som vet om steder man kan kjøpe slike paneler da? :P
Som forumet handler om :P
Här kanske? :idea:
Man kan välja lite olika "Finish Style´s" här...! :wink:
Men jag tror inte den stora träpanelen finns att byta ut...? :?
http://www.americandash.com/product.php ... 392&page=1
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

10
Men den stora panelen går ju att klä med någon tejp eller något? :idea:
Som sedan kan tas bort igen...? :wink:
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

11
Skäreläjan skrev:Men den stora panelen går ju att klä med någon tejp eller något? :idea:
Som sedan kan tas bort igen...? :wink:
Ja skal være å få kjøpt det tror jeg.
Men spørs hvor pent det blir når man skal gjøre noe slikt selv da :P

12
Håper virkelig at det vil gå an å få tak i dette sorte panelet i stedet. Det er det eneste jeg misliker med Santan, dette liksomtreverket ser rett og slett jævli jalla ut... Hvis noen har noen løsning i forhold til å få til/få på plass noe annet, så SKRIK UT !!! :(
Santa Fe CM 2007, 2,2 crdi aut., Exclusive, Black Pearl.

13
norrbaggen skrev:Håper virkelig at det vil gå an å få tak i dette sorte panelet i stedet. Det er det eneste jeg misliker med Santan, dette liksomtreverket ser rett og slett jævli jalla ut... Hvis noen har noen løsning i forhold til å få til/få på plass noe annet, så SKRIK UT !!! :(
Sorte panelet?
Er det den som jeg har lagt inn bilde av øverst på forumet du mener?
Eller er det flere typer å? :)