Annons

Trögt och tråkigt!

1
Nu är det början av december och det är grått ute!!!! Inget roligt vart man än vänder sig, håller på att deppa ihop fullständigt! Snälla skriv roliga saker och peppa upp mig för jag tror att jag dööööööör......

Kram
Stahl
Annons

2
En sväng med Santan, glid ner längs en av staden största gator, in med en Cd av ZZ Top för ex. och volymen på diskoteksnivå. Fantisera å tänk på en av tjejerna i ungdomsåren. Garanterar att detta piggar upp den mest "downloadade". :lol:

Lite tidigt men GOD HJUL........ :wink:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

3
Tack Nimbusen! Nu snöar det äntligen! Tänka på tjejerna i ungdomsåren :shock: .....det får nog bli tankar på killarna!!!

Är väl som en "katt bland hermelinerna" här i och med att jag inte tillhör det manliga könet.....men det är inte lätt att veta på denna mansdominerade sida.
Kul :D :D :D

Stahl

4
Ouuups......kill é kill... :wink: Är ju rätt så färsk här å har énte lärt mig alla nicknamnen på de vanligaste kåsörerna. Men nu när du säger det så dök de upp i teflonminnet här att jag läst några av dina tidigare inlägg. Undrar just vad det beror på, för man ser ju rätt ofta i mötande Santor att de sitter en kvinna bakom ratten. Himla kul med tjejer på Forumet, borde bara vara mera av er här.
På tal om vitt nedfall så droppar det ner uppifrån även här ute i havsbandet just nu åsså. Med andra ord det går upp och ner här i livet... :lol: :lol:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

5
Stahlis, så kan gå när man plockar ner sin utmärkta säsongsavatar -
jag är alldeles övertygad att det var ett egenkomponerat självporträtt som swischade förbi kring halloween under ditt nick, det enda som inte framträdde på fotot var kvasten - eller är det bara på påsken ni häxor är airborne?

För att råda bot på gråtristessen så måste du tänka positivt - minns att grått alltid följs av vitt - (och tänk inte på det gråkläggiga som följer på den vita parentesen).

Alltså, snön kommer om man bara åker tilläckligt lång norrut - dyk in i vintergarderoben och sortera vantar och mössor, gräv fram skidorna och förfäras över hur belagen ser ut - fixa själv eller börja ringa runt efter ett förmånligt försäsongspris på att snygga upp undersidan på laggen.

Fortsätt ner i de arkelogiska lagren i vintersportboden hemma;
Fundera över hur kul det skulle vara att ta med sig de gamla "mid" och "Compact" skidorna upp i fjällen för första gången på ett par decennier, kanske till och med släpa med de stenhårda fullängdskidorna med obskyr beteckning typ "Competition F" eller "Course" - du vet dom som man inte orkade vrida runt ens då, när man ändå hade lite benmuskler kvar...

Lek med tanken att dressa upp hela familjen i veteranutstyrsel - det finns säkert några mintgröna wettex-overaller kvar i en garderob någonstans, och geeka till sig ordentligt.
Ett par "Carrera" skidglasögon borde göra succé var som helst!

Kidsen kan man snöra på ett par färgglada "miniskidor" i helplast - du minns de räfflade historierna man spände fast med remmar på vanliga kängor - lovar att snowboardkidsen kommer att tycka att det är as-häftigt och fråga när dessa nya gadgets kommer ut i handeln... :roll:

Kort sagt - skit i det gråa på utsidan, låtsas att det är en tillfällig beläggning på rutan utan ge dig ut på röjrunda i bland vinterattiraljerna så du står klar när allting brakar loss!

Swedefe

6
Moderna häxor kör Santa Fe övriga delar av året :D :D

Tack för många roliga råd betr vinterutstyrsel!

Betr min avatar så syntes bara ett x i ruta efter ett par veckor, trodde att det blivit något fel. Swedefes bild från parkeringsplatsen i den andra tråden kan jag heller inte se. Är det bara jag som inte får upp bilden?

Stahl

7
Funkar kalas för mig! :mrgreen:
Tänker inte felsöka din dator - det är andra bättre på!

Din häxa var jättefin! Kände igen dig direkt!!!
Låt inte några trista röda"x" hindra dig - lägg ut igen!

Swedefe

8
Ståhlkvinnan!

Snart är det sommar ju! :D :D
Bild
(Visst klår jag dig i fototävlingen ba va? :wink: :wink: :oops: )
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

12
Swedefe skrev:Oh, så ärlig den bilden kändes...

S

ClasseClas - computerguru; vad är vaj med bilden/folks datorer???

Online support, tack!
Det funkar bra för mig både med Firefox o Internet Explorer. Ska testa med jobbdatorn senare.

Har inte den blekaste just nu. Prova att göra Refresh/Reload på sidan eller att peka på bilden, kör höger musknapp o välj "Show picture".
Toyota Auris 1.8 HSD -13

13
Jo, jag bytte namn på bilden, det var för mkt svenska tecken i den. Vissa webbläsare får säkert problem då.

Hoppas att det går bättre nu. Prova att titta in i köpcentertråden igen!
Toyota Auris 1.8 HSD -13

15
Stahl skrev:Jag kan se bilden nu! Man skall alltså undvika å ä och ö när man döper bilder, har jag fattat rätt?

Stahl
Helt rätt, det blir visst bäst med "rena" bokstäver. Även é, ë mfl stökar till det också.

Fram med din avatar nu! Den var ju fräck ju!
Toyota Auris 1.8 HSD -13