Annons

X-line ? ÄNTLIGEN LEVERERAD!!!

1
Är på g att byta ut gamla 06.an nu mot en ny fin R-diesel.
Såg att den kommer i ett X-line utförande med bla intergread skärm och navigator, xenon mm.

Finns det något den saknar gentemot exclusive modellen?

Och till det roliga, när jag frågade om den hos lokale handlaren i Åkersberga (autocar) så sa säljaren. nä någon sån finns inte..

Jo sa jag det gör det.. NEJ sa han igen.

Då tvingade jag ut honom på nätet och : OJ JÄKLAR finns det en sån? vad häftigt.. Märkligt att inte säljarna vet vad de har för varor ens :-)

Någon som kan nämna nått vettigt om X-line? Hur är det med färger på kaross kontra skinnet? kan man välja fritt bland alla 3 färgerna på inredningen?
Finns den i de standardfärder som övriga sortimentet bara?
Senast redigerad av G-son den 29 dec 2010, 15:55, redigerad totalt 1 gång.
IX35 2.0 4wd 184hp
Annons

2
Är det läderklädsel i X-Line, står inget om det i produktfaktan.
X-Line är ju billigare än Exclusiven

// Lennart
IX35 2.0 CRDi-R A6 Exclusive. Syndigt svart
VW Amarok -12
Yamaha 1600

3
Japp kollade upp nogrannare nu.. man "torskar" skinnklädseln och regnsesorn. men får intergrerad nav o xenon mm..

Jag tycker det verkar vara en förlust att ta...+
IX35 2.0 4wd 184hp

4
Synd att man bantar bort skinnklädsel, det är ju sådant som tillhör en bil av denna kalibern. Även regnsensorn klarar man sig inte utan nu när man haft den ett tag.
Integrerade navisystem brukar vara både besvärliga och dyrbara att uppgradera och de flesta har inte stöd för tex. fartkameror.
Xenonljus och elmanövrerad stol är ju toppen.

// Lennart
IX35 2.0 CRDi-R A6 Exclusive. Syndigt svart
VW Amarok -12
Yamaha 1600

5
Har inte x-line mer silverplast på kofångarna och dioder vid dimljusen fram?

Någon som vet?
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

6
Väljer man xeon så försvinner regnsenosor av någon sjuk anledning.

Skinnklädsel ska man ha, är så sjukt lätt o göra rent, nackdelen lite kallare på vinter, men inte alls så farligt inte vad det gäller att det blir för varmnt på sommaren me.
kör volvo v70 n 2,4t

9
Det blir nog fint dethär. en hypermetallic 7 sitsare X-line med dragkrok beställt.
men herregud vad dyrt det var med vinterdäck.. tur man sparar de gamla
IX35 2.0 4wd 184hp

10
Gratulerar, G-son! :biggrin:
Säkert ett bra val! :D
Vi får väl se bilder så småningom då...? :mrgreen: :mrgreen:
(Det är väl inte så lång leverans på den, kantänka? :? )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

11
Nä den skulle komma i december.. ska väl kunna klämma in nån bild.
Bara en fråga, någon som åker 22" hjul eller har några bilder på en santa med 22"? Är lite sugen på en omgång crom 22" till våren

Någon som´sett färgen hypermetallic? Blyertsgrå var den närmsta förklaringen jag fick.
IX35 2.0 4wd 184hp

12
Hej G-son. Grattis till nyköpet! Det låter ju hyperhäftigt med hypermetallic! :wink: Blyertsgrått låter ju bara tråkigt även om det är samma färg. :mrgreen:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

13
Så. Nu har då ÄNTLIGEN bilen kommit. Vilken kärra.
Har haft den i ca 1 tim nu

R-Dieseln var ett rejält lyft mot V6an. betydligt piggare och 6 växlad automat var precis vad bilen behövde.

Saknar inte skinnet ett dugg. Tyget känns exklusivt nog, Supersnygg intergrerad 6" LCD display med backkamera och helt ok gränssnitt o ljudkvalitet. Litet minus att det inte finns svenska som språk.

Xenonlysen var ju oxå underbart, nu ser man vart man kör.

Färgen hypermetallic då, ja inte var det blyertsgrå iallafall. Ljusare i en jättesvårbeskriven nyans. Men fruktansvärt snygg och ovanlig.

Så summa sumarum. När man väl berättat för säljarna att de säljer en variant som heter X-line så blev det ju jättebra.

Den exklusiv jag kollade på först skulle kommit i april,,, kanske

Nu fick jag en trevligare och ovanligare bil 4 månader tidigare.

Hm Finns det nått bra trimchip? hehe
IX35 2.0 4wd 184hp

14
Finns många företag som gör motor optimeringar, ska göra en sån på santan denna vecjkan om dom ahr tid för bilen.
jag sak till svensk motor optimering
G-son skrev:Så. Nu har då ÄNTLIGEN bilen kommit. Vilken kärra.

R-Dieseln var ett rejält lyft mot V6an. betydligt piggare och 6 växlad automat var precis vad bilen behövde.

Saknar inte skinnet ett dugg. Tyget känns exklusivt nog, Supersnygg intergrerad 6" LCD display med backkamera och helt ok gränssnitt o ljudkvalitet. Litet minus att det inte finns svenska som språk.

Xenonlysen var ju oxå underbart, nu ser man vart man kör.

Färgen hypermetallic då, ja inte var det blyertsgrå iallafall. Ljusare i en jättesvårbeskriven nyans. Men fruktansvärt snygg och ovanlig.

Så summa sumarum. När man väl berättat för säljarna att de säljer en variant som heter X-line så blev det ju jättebra.

Den exklusiv jag kollade på först skulle kommit i april,,, kanske

Nu fick jag en trevligare och ovanligare bil 4 månader tidigare.

Hm Finns det nått bra trimchip? hehe
kör volvo v70 n 2,4t

15
G-son skrev:Så. Nu har då ÄNTLIGEN bilen kommit. Vilken kärra.
Supersnygg intergrerad 6" LCD display med backkamera och helt ok gränssnitt o ljudkvalitet. Litet minus att det inte finns svenska som språk.
Satt och försökte få in radiokanalerna på en x-line idag..
intressant pyssel.. :wink:
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.