Annons

61
Tech skrev:Är det ngn som lyckats att få tag på en prislista till tillbehörskatalogen på Hyundais hemsida??
Nope. Jag frågade säljaren av min bil som svarade att det inte finns en sammanställd prislista att tillgå. Man får fråga efter priset på det man undrar över varvid de får slå i datorn.
mvh / Christian
Tidigare: ix35 2010/2011 CRDi-R (136hk) 2WD M6 ComfortPlus.
Numera: Tucson 2017 CRDi (136hk) 4WD M6 ComfortPlus.
Annons

62
Jag var inne hos min ÅF idag - inget nytt om bilen - lev. i mars enl senaste info till honom.
Frågade även efter prislista på tillbehör. Han hade ingen på papper, men skulle gå in och kolla hos generalagenten och sedan skicka per mail (han var tyvärr upptagen med annan kund, så han kunde inte kolla just då).
Så fort jag fått den lägger jag ut den här!

@
ix35 CRDi-R, 184, A6, Exclusive, blev Cool Brown. Beställd 7/7-10 - lev. 23/6-11!!
Extreme 158 husbil(Fiat Ducato chassi) 2009

63
Tech!
Fick hemskickat på papper - prislista på tillbehör. Tvekar om den är fullständig, men här står en del. Eftersom min stora dator kraschat och jag inte har installerat min scanner till lap-toppen så dröjer det några dagar innan jag kan fixa till en bifogad fil.
Har du några speciella saker du vill ha pris på, så skicka mail eller ta det här, så kanske andra också får nytta av det.
Ange pryl + art.nr. så får jag se om det finns med på listan.

@nders :wink:
ix35 CRDi-R, 184, A6, Exclusive, blev Cool Brown. Beställd 7/7-10 - lev. 23/6-11!!

64
Är det ngn som har monterat dekorpanel Art no 2S410ADE10 silverlackerad fram samt bak under stötfångaren?? blir det snyggt????

Såg att det var ngt som hade köpt instegsskydd i alu. Har du fått ngt att montera dem på??

Har ni bildet får ni gärna lägga in dem.

Ngn som monterat ngt annat "bling" som kan vara roligt att ha?????

65
Kolla vad jag hittade för "gottebutik" på eBay:
http://stores.ebay.com/Xauto-ArtX-Store ... 513&_pgn=1

Finns lite av varje, men mest inriktat på ljus, men även annat för "gör det själv". Tror bara man måste hålla koll på att man beställer till en bil i Europa. Vissa bilder på ex. framlampor verkar inte stämma med de vi har här!

Billigt är det i alla fall jämfört med vad man begär hos ÅF.

@nders

66
Tech

Har beställt ny ix35 med dekorpanel Art no 2S410ADE10 fram och bak, även sidoskyddslister Art no 2S271ADE00 samt instegsskydden i alu. Men får inte bilen förrens i Juli (snyft) men tror det blir mycket snyggt!

67
Välkommen Lightman81!!
Jag tänker nog beställa ungefär samma saker när jag får besked om att min bil är på väg hit. Går väl lös på dryga 6.500:- om jag förstått tillbehörspriserna rätt?

Hoppas att din ÅF inte räknat lika illa med din beställning, som med flertalet andras.
Jag var lovad min i okt-nov -10 och senaste info från min ÅF för någon dag sedan tyder på att det KAN bli i slutet på mars!

Vill inte låta deppig - men vi får hoppas att de fått igång motortillverkningen ordentligt i Korea nu, så att "proppen" går ur!

:? @nders

68
Tack!

Jag har fått 7365:- för delarna + 3000:- i montering på offerten.

Specat:

Sidoskydd 2025:-
Fram/bak dekor 3890:-
Instegsskydd 1450:-
Montering 3000:-

Har fått Juni/Juli som leveranstid
Blir en Bensinare Comfort Plus + panorama tak

69
Lightman81 skrev:Tech

Har beställt ny ix35 med dekorpanel Art no 2S410ADE10 fram och bak, även sidoskyddslister Art no 2S271ADE00 samt instegsskydden i alu. Men får inte bilen förrens i Juli (snyft) men tror det blir mycket snyggt!
Hejåvälkommen Lightman81! :D :D
Senast redigerad av ClasseClas den 10 feb 2011, 23:22, redigerad totalt 1 gång.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

70
Hej och mycket välkommen till Forumet, Lightman81! :D :D
Nu håller vi tummarna för att väntan blir uthärdlig...! :wink:
Glöm nu inte att även kika igenom "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet"...!
Dessa ämnen är ju "dolda" för oregistrerade, och där finns det mycket kul...!
(Förresten - ett litet tips till: Som komplement finns numera klubben även på Facebook, för skojs skull...!
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2395 )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

71
Ngn som har hittat ngn bra svensk sida med tillbehör/styling till ix35:an?

Känns som om man redan plockat ut godbitarna från Hyundai:s egna katalog. :wink:

Har själv kollat på sgcarstyling, är det någon som har provat att beställa därifrån????

72
Ser i sista AHA-bladet, sidan 15, att Clarion har ett multimedia- och navisystem anpassat för IX35 och CM från 2006 som säljs genom Hyundai.
Man kanske ska kolla prixet på en dylik.
Inte för att jag vill ha en bättre navigator utan det ska i så fall vara för mullighetsfaktorn.
Vi har precis återkommit från en golfresa nere i Tyskland och min Navigon utförde sitt jobb klanderfritt till skillnad från svågerns inbyggda i Landcruisern. Där saknades både adresser och vägar.

Mvh/e
IX35 2.0 CRDi-R A6 Exclusive, Cassa White
Peugeot 107
Hobby 605 AK