var o provade denna innan idag gillade den som fan
http://holmgrensbil.se/web/SearchAll.aspx?regnr=WGM407
Annons
2
Jag tycker den ser helfräsch ut - få handlar´n att leverera den med avtagbar dragkrok för det priset, så tror jag du blir helnöjd...!
Hos en handlare har du ju dessutom sedvanliga garantier...
Hos en handlare har du ju dessutom sedvanliga garantier...
181 Skäreläjan
Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)
"Ditt hem är där din katt är...!"
3
tänkte pruta den till ca 100 eller byta in Saaben, vet inte än, kan man kolla fördelningslåda på nåt vis innan köp. Annat som man ska kolla på ? Alla tips mottages tacksamt. Körde den 1,5 mil på landsväg med förbrukning enligt datorn på ca 1.4 tyckte det var hyfsat med tanke på att den var kall o inte jhann gå upp i temp på den lilla biten
6
Takbältet i skuffen blir med lite pyssel ett trepunktsbälte för mittenpassageraren i det vanliga baksätet.
Jo, det är sant!
Mer än en Santa-ägare tror att dom helt saknat bälte på mittenplatsen bak, samtidigt som dom svär över att det inte finns någonstans att fästa spännbandet bak i bagaget när dom vill surra lasten...
Ingen Santa Fe importerad till Sverige genom vanliga kanaler har någon tredje sätesrad.
Swedefe
Jo, det är sant!
Mer än en Santa-ägare tror att dom helt saknat bälte på mittenplatsen bak, samtidigt som dom svär över att det inte finns någonstans att fästa spännbandet bak i bagaget när dom vill surra lasten...
Ingen Santa Fe importerad till Sverige genom vanliga kanaler har någon tredje sätesrad.
Swedefe
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting
9
Stort grattis Zab! :biggrin: :biggrin:Zab skrev:det blev affär idag... leverans på fredag med nymonterad dragkrok o motorvärmare samt i stort sett nya V däck på alufälg....
(Som du vet är fotografier väldigt populära här...!
181 Skäreläjan
Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)
"Ditt hem är där din katt är...!"
11
tackar foton kommer på fre förhoppningsvis.... om allt klaffar så den e klar tills dess följande ska hända
tvätt o rekond ute o inne
lackförsegling samt bättring av 2 stenskott o polering
fixa lite smågrejor som rostiga torkararmar o dyl
fixa till frontbågen då "ytan" spruckit precis i böjen in under bilen på ena sidan
tvätt o rekond ute o inne
lackförsegling samt bättring av 2 stenskott o polering
fixa lite smågrejor som rostiga torkararmar o dyl
fixa till frontbågen då "ytan" spruckit precis i böjen in under bilen på ena sidan
12
nyss hemkommen efter att ha kört sonen till skolan, tittade ut o insåg att bilvalet inte var svårt.... 15cm blötsnö blev Santan. Körde och tittade på volvo o andra bilar som halkade rundor, själv hade jag absolut inga problem med vare sig ta mig fram eller liknande. 4wd är helt fanatiskt... :=)