Annons
Annons

2
Jag tycker den ser helfräsch ut - få handlar´n att leverera den med avtagbar dragkrok för det priset, så tror jag du blir helnöjd...! :D :D
Hos en handlare har du ju dessutom sedvanliga garantier... :idea:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
tänkte pruta den till ca 100 eller byta in Saaben, vet inte än, kan man kolla fördelningslåda på nåt vis innan köp. Annat som man ska kolla på ? Alla tips mottages tacksamt. Körde den 1,5 mil på landsväg med förbrukning enligt datorn på ca 1.4 tyckte det var hyfsat med tanke på att den var kall o inte jhann gå upp i temp på den lilla biten

5
den är nybytt... bara det är ett bra köp argument

en stilla undran bara. såg att det hängde bälten bak i taket påskuffen men kunde inte upptäcka stolar till dem.... ligger de i golvet som på cm eller är de "lösa" och tas ur eller hur funkar det

6
Takbältet i skuffen blir med lite pyssel ett trepunktsbälte för mittenpassageraren i det vanliga baksätet.
Jo, det är sant!
Mer än en Santa-ägare tror att dom helt saknat bälte på mittenplatsen bak, samtidigt som dom svär över att det inte finns någonstans att fästa spännbandet bak i bagaget när dom vill surra lasten... :mrgreen:

Ingen Santa Fe importerad till Sverige genom vanliga kanaler har någon tredje sätesrad.

Swedefe
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting

9
Zab skrev:det blev affär idag... leverans på fredag med nymonterad dragkrok o motorvärmare samt i stort sett nya V däck på alufälg....
Stort grattis Zab! :biggrin: :biggrin:
(Som du vet är fotografier väldigt populära här...! :idea: :wink: :wink: :D )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

11
tackar foton kommer på fre förhoppningsvis.... om allt klaffar så den e klar tills dess följande ska hända

tvätt o rekond ute o inne
lackförsegling samt bättring av 2 stenskott o polering
fixa lite smågrejor som rostiga torkararmar o dyl
fixa till frontbågen då "ytan" spruckit precis i böjen in under bilen på ena sidan

12
nyss hemkommen efter att ha kört sonen till skolan, tittade ut o insåg att bilvalet inte var svårt.... 15cm blötsnö blev Santan. Körde och tittade på volvo o andra bilar som halkade rundor, själv hade jag absolut inga problem med vare sig ta mig fram eller liknande. 4wd är helt fanatiskt... :=)