Annons
Annons

2
Åhå, är det så att vi när en Photoshop-nisse och en kommande webmaster :wink: :wink: vid vår barm?

Gôtt gôtt själv på dig!
:mrgreen: :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

3
Ahh!
Lite lucia-ljus på forumet är inte fel, å gula ljus också - som är så snyggt!

S
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting

8
ja. medam vi kvinnor står i köket och förbereder för julen, städar, handlar, vad gör gubbarna då??
Leker i PSP programmet och gör tomtar och NIssar. Jag säger bara det!
Men vist är det skoj ?? (att leka i PSP)
Kattis

10
Ja, nu vet jag ju inte om du är gift och har familj eller om du är ensamstående. För är man det, så MÅSTE man göra allt det där själv.
Men är det så att du har dragit ett strå till stacken och hjälpt till, så är du duktig måste jag säga. :lol:

12
Tack tack. Söt kisse.
Då måste jag ta tillbaka det där då jag (nästan) påstår att gubbarna inget gör och vi får göra allt. (nåja, det mesta själva)
Då har du kanske en fru som säger : Nu får du la lämna data en stund och hjälpa till här, hör du det!! :lol:
För jag kan inte tänka mig några karlar som dammsuger utan att någon säger till dom.
Här hemma har vi skaffat 2 slavar som gör det. Det kallas barn arbete har jag hört. Men något ska dom väl bidra till i hemmet tycker jag!
Nu tjatar vi inte mera om det. Var och en har sin ordning hemma.
Var ju bara tvungen att komentera era roliga bilder i psp. Jag kan jag med! fast jag dekorerar lite större bilar!
http://www.kattis60.se/minisar/jul.jpg

14
Det är jag som är truck driver i familjen du! :shock: Har du inte kollat min hemsida?? Då tycker jag att du ska göra ett besök där.
kattis60.se
Men tack för varningen. :wink: