Annons

Forumsurfa på mobilen!

1
Är det bara jag som har testat att forumsurfa på mobilen och upptäckt att det inte fungerar?

Min SonyEricsson K700i stöder WAP 2.0 XHTML, men det räcker inte tyvärr.

Nu hittade jag en funktion i Google som konverterar html-koden online till ett snällare format som funkar bra på min mobil iaf.
http://www.google.com/gwt/n?hl=en&ie=UT ... Findex.php

Testa gärna o berätta hur det funkar!

Perfekt på tråkiga jobbmöten, sega jaktpass och enahanda långkörningar på motorvägar... :wink: :wink: :twisted: :shock: :D OBS! Ironi!
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision
Annons

2
Vilket är egentligen mest trafiksäkert; stor skärm som är lättläst, men som skymmer delar av vindrutan och därigenom trafiken, eller liten display som man får kisa och glutta i olika vinklar för att snappa något i - med blicken borta från trafiken under låånga stunder...?

OBS! Ändå mer ironi!

Swedefe

3
Swedefe skrev:Vilket är egentligen mest trafiksäkert; stor skärm som är lättläst, men som skymmer delar av vindrutan och därigenom trafiken, eller liten display som man får kisa och glutta i olika vinklar för att snappa något i - med blicken borta från trafiken under låånga stunder...?

OBS! Ändå mer ironi!

Swedefe
Visst måste du dessutom dra på läsbrillorna som suddar ut allt på långt håll? :twisted: :twisted: :shock:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision