Annons
17
Jag blev inte ens klar idag för jag lyckades inte lista ut hur jag skulle fortsätta så jag får köra ett race igen... Å andra har jag inte fått mina dust covers så det passar väl bra att vänta in dem inför rond 2! 
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision
Toyota Auris 1.8 HSD -13
18
Nu fick jag till det!
Det gick bra att trycka ut nästan hela drivaxeln för att komma åt skruvarna. Sen tog jag lös parkeringsbromsvajern så jag fritt från bilen kunde knacka loss hjullagret som var ordentligt fastrostat. Lite 5-56 gjorde susen. Det kanske hade funkat att värma loss hjullagret.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Toyota Auris 1.8 HSD -13
19
Håller precis på med denna operation också...
Är väldigt trångt som sagt, men tålamod och lite våld löser det mesta.
Köpte min sats hos skruvat och jag kör utan dammskyd, det höll ju 13000 mil sist..........
Ibland önskar jag att jag åkte en lite äldre bil när jag ligger och skruvar, typ volvo 240...
Hade en sån en gång i tiden och där var det mer raka rör när man skruvar, om man säger så!
-
Är väldigt trångt som sagt, men tålamod och lite våld löser det mesta.
Köpte min sats hos skruvat och jag kör utan dammskyd, det höll ju 13000 mil sist..........
Ibland önskar jag att jag åkte en lite äldre bil när jag ligger och skruvar, typ volvo 240...
Hade en sån en gång i tiden och där var det mer raka rör när man skruvar, om man säger så!
Santa Fe Crdi C7 A5 -06