Vad har ni för bilar idag?
Annons
63
Det var intressant! Vad är det som skiljer främst?Leffius skrev:Jeg har en 2009 Toyota Avensis 2,0 bensin Premium utgave. En av grunnene for at jeg bytter til I40, er at den har mye bedre seter enn Avensisen.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision
65
Det som først og fremst skiller mellom Avensis og I40 er som skrevet setene. I I40 er det lengre sittepute og bedre sidestøtte for setene fremme. For de som sitter bak, så er det her og bedre seter + at det er 7 cm bedre benplass. En annen ting som kanskje ikke er den store tingen for alle, men som har irritert meg, er at det ikke er 12 volts uttak i bagasjerommet på Avensisen. Det betyr at man må strekke ledning fram til midtkonsollen for å få strøm bak. Ellers må jeg si at jeg har vært kjempefornøyd med Avensisen. Den multitronic girkassen som er i bensinutgaven er bare suveren. Da vi nå skulle bytte ut Avensisen etter 3 år, så var vi også og så på Avensis med "facelift",men fant ut at dette var å bytte ut i samme bil som vi hadde og valget falt da på I40. Jeg håper at I40 klarer å levere samme kvalitet som Avensis har, og vi gleder oss til tirsdag kl 17 når vi får bilen. Den blir også behandlet med Ditec lakkforsegling før vi får den.Det var intressant! Vad är det som skiljer främst?
2012 I40 1,7 diesel 136hk Premium Titanium silver
68
Köpt en I40 kombi Sport 2.0 manuell, titanium silver. Får den på Fredag.
Efter att kört saab sen jag var 18, 51 nu så var det ett svårt val vad som skulle ersätta min nuvarande saab 9-3 kombi. Efter att ha provkört massor av bilar så ledde först volvo V60. Fick sen se en I40 på gatan, provkörde, och jag var såld. Fick sen att jättebra pris på en helt ny sport, då var det inget att tveka på. Mycket lull lull e kul..
Efter att kört saab sen jag var 18, 51 nu så var det ett svårt val vad som skulle ersätta min nuvarande saab 9-3 kombi. Efter att ha provkört massor av bilar så ledde först volvo V60. Fick sen se en I40 på gatan, provkörde, och jag var såld. Fick sen att jättebra pris på en helt ny sport, då var det inget att tveka på. Mycket lull lull e kul..