Annons
Annons

63
Leffius skrev:Jeg har en 2009 Toyota Avensis 2,0 bensin Premium utgave. En av grunnene for at jeg bytter til I40, er at den har mye bedre seter enn Avensisen.
Det var intressant! Vad är det som skiljer främst?
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

64
tack för välkomst hälsningen. Jag kör en SAAB 95 vektor 2,3T.Föll nog närmast för utsendet på i40. Har inte ens provkört någon. Men den får så mycket beröm. Så därför blev det en i40 premium 2,0 med automat. Jag har aldrig kört automat tidigare. Så jag hoppas att det är ett bra bilval.

65
Det var intressant! Vad är det som skiljer främst?
Det som først og fremst skiller mellom Avensis og I40 er som skrevet setene. I I40 er det lengre sittepute og bedre sidestøtte for setene fremme. For de som sitter bak, så er det her og bedre seter + at det er 7 cm bedre benplass. En annen ting som kanskje ikke er den store tingen for alle, men som har irritert meg, er at det ikke er 12 volts uttak i bagasjerommet på Avensisen. Det betyr at man må strekke ledning fram til midtkonsollen for å få strøm bak. Ellers må jeg si at jeg har vært kjempefornøyd med Avensisen. Den multitronic girkassen som er i bensinutgaven er bare suveren. Da vi nå skulle bytte ut Avensisen etter 3 år, så var vi også og så på Avensis med "facelift",men fant ut at dette var å bytte ut i samme bil som vi hadde og valget falt da på I40. Jeg håper at I40 klarer å levere samme kvalitet som Avensis har, og vi gleder oss til tirsdag kl 17 når vi får bilen. Den blir også behandlet med Ditec lakkforsegling før vi får den.
2012 I40 1,7 diesel 136hk Premium Titanium silver

66
Har paxat en vit i40 CRDi Premium A6 i veckan som gick. Det är en demo-bil som gått ca 900 mil. Måste ju ha dragkrok på den också, så jag får vänta någon vecka till (längtar).
i40 CRDi 1.7 A6 Premium (vit)

67
Hej, ny här.

Fick min bil levererad i slutet av januari och har nu spenderat nästan 1800 mil bakom ratten.

Har en i40 Kombi 1.7 CRDi/136 man 6-vxl Business, titanium silver.

// Jeppe

68
Köpt en I40 kombi Sport 2.0 manuell, titanium silver. Får den på Fredag.
Efter att kört saab sen jag var 18, 51 nu så var det ett svårt val vad som skulle ersätta min nuvarande saab 9-3 kombi. Efter att ha provkört massor av bilar så ledde först volvo V60. Fick sen se en I40 på gatan, provkörde, och jag var såld. Fick sen att jättebra pris på en helt ny sport, då var det inget att tveka på. Mycket lull lull e kul.. :D