jomo1 skrev:Japp..så var det dags igen...efter att läst i denna tråd om länkarmarna ringde jag servicegubben här i Falun och fick mycket riktigt beskedet att min bils länkarmar också ska bytas...inbokat och klart. Sedan när jag lagt på slog det mig att hade jag inte läst om detta med länkarmarna här, hade jag aldrig vetat om det. Är det fler saker som Hyundai Sverige döljer för oss I40-ägare? Kommer att slå en signal ner till huvudkontoret efter alla helger och fråga vad de håller på med...som sagt..om 5 år har man en ny bil förmodligen...då är väl allt utbytt...OM...nu inte Hyundai inser att deras generösa 5 års-garanti håller på att ruinera dem och börjar trixa med vad som ingår och inte ingår i garantin...frågan är om man ska byta bil innan det är försent?
Jag fick reda på det av min serviceverkstad när jag gjorde årliga servicen. Du borde också ha fått det tycker man. Fråga också efter något i bagaget, där finns också en
teknisk bulletin på något som skall bytas. Har sagt det tidigare och säger det igen att en sämre support än Hyundai har jag aldrig upplevt.
De lovade komma tillbaka i Maj om navigatorn. De har ännu inte hört av sig. Bryr mig inte eftersom jag slängt ut den för mer proffsiga grejer, men i alla fall.