Annons

Krach

1
För knappt 3 veckor sedan så hände det som inte får hända, Jag skrotade jag min fina I 40 kombi pga att mötande bil kom över på min körbana så det blev en frontalkrock. Jätteskönt att åka i en så säker bil som I 40 visade sig vara. Alla krockkuddar löstes ut och vi klarade oss bra :) Nu har jag fått pengar från försäkringsbolaget och har nu inhandlat en nästan ny blåmetallic I 40 sport sedan med all utrustning. Ska bli spännande och se hur det blir med en sedan som är lite mindre än kombin var.
Annons

Re: Krach

3
otäck historia, utgår från att det gick hyfsat bra för de inblandade. Det postiva med din berättelse är att jag blir ännu mera trygg i mitt val av att köpa en i40.

Lycka till med nya bilen

4
Räddningstjänsten sa att det var en mycket säker bil I40:n. Det var en rejäl smäll och vi klarade oss nästen helt oskadda. Inget snack om att det skulle bli en I40 igen trots att vi kollade på både V70 och Passat. Man får helt enkelt väldigt mycket bil för pengarna med mycket kul utrustning. Tack Kabe Tina vi är än så länge jättenöjda med våran nästan nya I40 sedan.

7
Hej Matthiaz ! Jag körde i kanske 70 km, Och den jag krockade med stod och skulle göra en vänstersväng och därmed korsa min körbana när hon blir påkörd i full fart av en lastbil bakifrån varvid det blir en frontalkrock med mej.
Och till Kabe Tina, Har precis satt på sommardäcken original 18" och gjort en polering med lackskydd på bilen och det blev bara så dj... bra. Tror att den nu är finare än en ny trots att den rullat 1500 mil. Önskar er oxså en skön o fin sommar