Annons

GRATTIS

1
Kanske har "döläget" på forumet sista tiden berott på ALLA "Santisar" suttit klistrade vid burken för att följa våra svenska hockey-grabbar? :shock:

Hur det nu än ligger till så tycker jag att svenska hockelandslaget gjort en fantastiskt sportinsats - IGEN. OS-GULD och nu Världsmästare. Personligen så gjorde jag iaf. "vågen" i vardagsrummet när slutsignalen gick, trots att jag inte är någon sportfåne direkt.
:lol: :lol: :lol:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red
Annons

3
LORDI - Jajjamen, men att de var bästa låten håller jag definitivt inte med om. Deras sång var faktiskt identiskt med oljudet från ett lager som skar i min stora borrmaskin, men flest röster fick dom iaf. och detta förmodligen enbart baserat på deras utstyrsel och inget annat.

- Men bara tanken att tävla i olika länders musiksmak och kultur är ju f.ö. helt knäppt. :wink:

4
Det finns en lista som talar om hur tåliga vi finländare är mot kyla, har tyvärr tappat den, men många roliga punkter var det och som sista punkt stod "När helvetet fryser till is då vinner finland schlagerfestivalen"
:D :D

Stahl

5
Aha då fick han rätt iaf. (fast då förstod inte jag vad han hade i kikarn), "finnen" jag mötte nere vid bensinmacken i vintras, för han utbrast högljutt: Helvete va iskallt de é....perkele :lol: :lol: :lol:

- de kan man kalla för framförhållning... :roll: