Årets STORA bilnyhet - Dagen till ära!
1S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

Stahl skrev: PS. ...och äntligen ett nytt bevis på att män inte kan göra två saker samtidigt.... inte lyssna och köra på samma gång....![]()
![]()
![]()
äntligen ett nytt bevis på att män inte kan göra två saker samtidigt.... inte lyssna och köra på samma gång....
- Jag vet, men passagerarsätet vet INTE. Dessutom börjar durkplåten på högersidan buckta neråt. Undrar varför?Vet du inte vem som kör?????
- Nej för fasen - Inte från Santan. Jag menar oljud från mina medtrafikanters bilar..Missljud från motor/kaross.....från en SantaFe?
- Må så vara att "min" keps inte är åt det sportiga hållet, men håll med om att reklamen är fin.Här har vi gubbs inte en sportmössa när Stahl är i farten!
Håller med...Joppe skrev:Härligt att se att Stahl inte försvunnit, och helt riktigt så är vi helt chanslösa,,, som vanligt när det gäller kvinnor,,
,,, därav önskan om ovanstående bälte...
![]()
..
Joppe skrev:När jag och min fru grälar så brukar jag slå näven i bordet,,, och så gör vi som in fru har bestämt,,,,,
När jag och min fru grälar så brukar jag slå näven i bordet,,, och så gör vi som in fru har bestämt,,,,,
Hmm... Grabbar, det där påminner lite om fågelinfluensan..Ja, här brukar det inte hinna så långt som till nåt gräl - men jag lyssnar givetvis noga på vad hustrun har bestämt oss för...