Jag har nyligen köpt mitt livs första bil! En Santa Fe GLS EX, 2003:a, 2,7, V6. Köpte den av ett dödsbo, ej så bra underhållen, oservad och obesiktad. Inte den bästa nybörjarbilen kanske för en som jag som inte ens vet var tändstiften sitter
/Maria
Hejåvälkommen Eureka! Hoppas att kommer att trivas med bilen! Det låter som en sen julklapp minsann. Berätta nu mer om färg, motorval och annat viktigt som du har beställt.Eureka skrev:Hej hej.
Hittade detta forum när jag letade information om Santa Fe.
Jag har funderat länge på om det kan vara rätt bil för mig och min familj.
Och här hittade man ju massor med positiva inlägg, och det hjälpte mig mycket i mitt funderande
Så nu väntar jag på att få bli en stolt ägare till en Santa Fe X-line.
Den ska levereras i mitten på januari.
Välkommen till forumet!Mejjan skrev:Hej!
Jag har nyligen köpt mitt livs första bil! En Santa Fe GLS EX, 2003:a, 2,7, V6. Köpte den av ett dödsbo, ej så bra underhållen, oservad och obesiktad. Inte den bästa nybörjarbilen kanske för en som jag som inte ens vet var tändstiften sitterMen men, jag lär mig nog! Är super att dra hästtransporten, 2 ton, med i alla fall!
/Maria
Välkommen till forumet!!Eureka skrev:Hej hej.
Hittade detta forum när jag letade information om Santa Fe.
Jag har funderat länge på om det kan vara rätt bil för mig och min familj.
Och här hittade man ju massor med positiva inlägg, och det hjälpte mig mycket i mitt funderande
Så nu väntar jag på att få bli en stolt ägare till en Santa Fe X-line.
Den ska levereras i mitten på januari.
Stort grattis till nya bilen, Fidde! :biggrin: :biggrin:fidde skrev:Tjena!
Igår var det en stor dagdå jag hämtade vår nya pärla (black pearl) i Kristianstad. Måste faktiskt säga att jag satt och njöt i bilen hela vägen hem till Mörarp.
Mvh Fredrik
Återgå till "Välkomna, nya och gamla medlemmar!"