Annons

Tips mottages tacksamt!

1
Nu är vi i avdelningen riktigt svammel...

Det finns ju bakåtvända barnstolar...

Min fråga är finns det några bakåtvända VUXENSTOLAR :shock: som man kan sätta tjatiga äkta män i, som hela tiden skall anmärka och påverka bilkörningen??

Även andra tips mottages tacksamt :D :D

Må gott :wink:
Stahl
Annons

2
Det var en hiskelig olycka på E6an för ett tag sedan med surf-kids - vill minnas att 9 hamnade på sjukhus - ur en bil.

Det visade sig att ett inte obetydligt antal ungdomar hade färdats i husvagnen, eftersom själva bilen var knôkfull...

Ett tips för dig att hota med; 10 mils förvisning till husvagn för den som tjafsar?

S

6
Bättre begagnad 3-barnsmor bytes mot 4 dugliga vinterdäck..eller något likvärdigt
Hehehe,,, har vi inte diskuterat detta tidigare, Stahl?
8)
Bild

//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe

7
Stahl skrev:OBS detta är inte Stahl som skriver:

Bättre begagnad 3-barnsmor bytes mot 4 dugliga vinterdäck..eller något likvärdigt
Stahlis
Aha - ett säsongsbetonat byte - rivjärn mot dubbdäck!

Tyvärr måste jag informera dig om att du ligger på minus från start, "Stahlis"; "Stahl" är våran kompis och skulle ni inte hunnit settla situationen sinsemellan innan Nora-träffen så är det nog tyvärr så att sympatierna landar hos "Stahl"...

Men, var inte orolig - skulle du bli utsparkad ur stugan så är du välkommen till mitt tält - vi toffelhjältar måste hålla ihop mot matriarkatet!
Medtag sovsäck!

Swedefe

8
[quote="Swedefe
att sympatierna landar hos "Stahl"...

Swedefe[/quote]

Tack, tack, tack :wink: :wink:

....förstår inte varför käre maken har tagit fram sovsäcken.....

Stahl