Citat:
"21,250 mil avverkade på den första Santan, nu jobbar vi på att knäcka nummer två... "
Presentation???
Stahl
Blev den första knäckt på bara 21.250 mil. eller siktar Du på att åtminstone dubbla körsträckan innan nästa byte?"21,250 mil avverkade på den första Santan, nu jobbar vi på att knäcka nummer två... "
Japp!Stahl skrev:Har jag missat något???
42,500 mil?SantaClaus skrev: Blev den första knäckt på bara 21.250 mil. eller siktar Du på att åtminstone dubbla körsträckan innan nästa byte?
Japp! Den är där - man känner igen den på regplåten!Har jag fattat det rätt så är din bil med på bilden från köpcentrat?
eller är man uppmärksam på fel ställe
Jajamän!Tror du Swedefe låter sig "omköras"
Stor skam faktiskt - har inga lysen på ännu; håller på att undersöka möjligheten att trava 4 lysen på varandra utan att använda båge fram - vi får se hur det blir.Utan att veta !
Så tar jag för givet att swedefe har STORA Ex-lampor fram.
Efter 900 mil, även om draget inte är på plats
Polisen ligger alltid bakom!Okey!
Alltså sammanfattningsvis kör swedefe den välbeprövade pingpong-taktiken, backspegel/vindruta/backspegel för å kolla om snuten ligger bakom.
Japp! Jag märker faktiskt skillnad i synförmåga de senaste åren, men jag har alltid haft bisarra ljusarrangemang på mina bilar;Sen har han utrustat kärran med STORA XL-spottisar fram, dels för de ser fräckt ut samt att ungdoms-synen håller på att försvinna
Ha ha haHur enkelt som helst, é ju bara att titta efter en Santa som saknar dragkrok.

Jag blir galen !!! Jag fattar inte !! Var e den !!Swedefe skrev:...man känner igen den på regplåten!