Jag är väldigt nöjd som sagt. Bilen finns i Göteborg på vardagarna (Sisjön) om det är någon som är intresserad...
Den ser inte riktigt ut som den på bilden som låg i länken ovan men nästan...
Annons
18
Vet noen om det er flere varianter av integrert cd-radio som kan velges?
Hvilken effekt har denne som leveres nå med 6 høytalere?
I England kan den leveers med ekstern forsterker og 7 høytalere, og har også sett nevnt at den finnes med 6-plateres veksler også, kommentar?
Hvilken effekt har denne som leveres nå med 6 høytalere?
I England kan den leveers med ekstern forsterker og 7 høytalere, og har også sett nevnt at den finnes med 6-plateres veksler også, kommentar?
Hyundai Santa Fe-07 - Drive your way
Polar 620-04 - Litt mer av alt
Polar 620-04 - Litt mer av alt
19
God afton!
Ni har all rätt att kalla mig nörd men jag kunde inte låta bli att mysa iväg ut till gosantan och riva av en par rutor får å ge lite intryck av cockpit...
Järnspik va gött det är å cruisa runt i mörkret 8). Originalstereon lever upp till mina förväntningar, snyggt som tusan och riktigt bra ton ut i lurarna
Mvh
Svartbjörn
Ni har all rätt att kalla mig nörd men jag kunde inte låta bli att mysa iväg ut till gosantan och riva av en par rutor får å ge lite intryck av cockpit...

Mvh
Svartbjörn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07
21
24 timmarsvisning?????
var tvungen att kolla i min(har inte lagt märke till det)men den
visade 12 timmars.
det var ganska lätt att ändra till 24 tim.
man håller R knappen på klockan intryckt tills den skiftar visning.
jag vet inte om det funkar på gammla SF.
var tvungen att kolla i min(har inte lagt märke till det)men den
visade 12 timmars.
det var ganska lätt att ändra till 24 tim.
man håller R knappen på klockan intryckt tills den skiftar visning.
jag vet inte om det funkar på gammla SF.
MVH.Odde.
Santafe V6 A4 C5 Gun Metal-06
Mitsubishi Galant Dynamic 4-92
Toyota Celica-74
hyundai getz-06(frugans)
hobby 650 umfe -04
Santafe V6 A4 C5 Gun Metal-06
Mitsubishi Galant Dynamic 4-92
Toyota Celica-74
hyundai getz-06(frugans)
hobby 650 umfe -04
23
Gör som när ni tittar på armbandsuren, vetja...!ClasseClas skrev: Vi lever i ovisshet om det är morgon eller kväll, taskigt läge va...
Eller en annan bra regel; Är man trött är det morgon!
Eller ring fröken ur...
Hrrm...(host)...skärpning på mig, ajabaja, inte fördärva trådar igen...
181 Skäreläjan
Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)
"Ditt hem är där din katt är...!"
24
- Det stämmer inte! När man är trött så ser man dubbelt t.ex. 2x7 = 14 alltså skulle klockan vara 14.00 när den egentligen är 7 på morgonen... eller..tänker jag fel...Är man trött är det morgon
Kollar uret på skärmen...Oj Oj Oj hon är snart 44.00, herrejösses måste nana snart ..
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red
25
Jag arbetar hårdast när jag sover... iallafall måste det vara så, för jag är aldrig så trött som när jag skall upp på morgonen...nimbusen skrev:- Det stämmer inte! När man är trött så ser man dubbelt t.ex. 2x7 = 14 alltså skulle klockan vara 14.00 när den egentligen är 7 på morgonen... eller..tänker jag fel...Är man trött är det morgon![]()
man kanske är för trött för att skriva svarsinlägg?
![]()
Kollar uret på skärmen...Oj Oj Oj hon är snart 44.00, herrejösses måste nana snart ..![]()
(Tuggar tydligen vidare i diket...
181 Skäreläjan
Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)
"Ditt hem är där din katt är...!"
26
Kollar spegelbilden på skärmen...Oj Oj Oj, hon är snart 44, och herrejösses, svart i ögat! Måste......logga ut och ta hand om familjen.nimbusen skrev: Kollar uret på skärmen...Oj Oj Oj hon är snart 44.00, herrejösses måste nana snart ..![]()
Petroff
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart
27
Ni som redan beställt/köpt med integrerad radio, fanns det några alternativ?
Eller är det "one size fits all"?
Jag var helt inställd på att eftermotera en egen radio/dvd (så baksätesförarna får något att titta på), men efter att ha sett bilderna börjar jag tveka.
//A
Eller är det "one size fits all"?
Jag var helt inställd på att eftermotera en egen radio/dvd (så baksätesförarna får något att titta på), men efter att ha sett bilderna börjar jag tveka.
//A
Anders 
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"
Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)
Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)
28
Hej Anders!
Så vitt jag kan minnas så hade jag inga alternativ att välja bland. Vill man förkovra sig på det planet återstår nog att själv komma med en önskad dito i handen och be dom montera in det (eller göra det själv).
Vilka DVD spelare har du sett på som du tyckte var dåliga?
Mvh
Svartbjörn
Så vitt jag kan minnas så hade jag inga alternativ att välja bland. Vill man förkovra sig på det planet återstår nog att själv komma med en önskad dito i handen och be dom montera in det (eller göra det själv).
Mvh
Svartbjörn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07
29
svartbjorn skrev:
Mvh
Svartbjörn
Syftningsfel av mig...
Efter att ha sett bilderna på era bilar med integrerad radio, börjar jag tveka om jag ska stoppa i en "aftermarket". Det blir ju ett mer komplett utseende på hela panelen då. Det var så jag menade...
Anders 
Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)
Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)
30
Ahh, då förstår jag!
Ja, det var så jag också tänkte, att det ser mycket bättre ut med en integrerad radio än en utifrån s a s. Helhetsintrycket är klart bättre tycker jag personligen. Sedan kan man säkert få till det i alla fall om man är lite påhittig. Ljudmässigt tycker jag att det låter okey, inte som i en volvo med 12 högtalare, men som sagt ok. Det vore roligt om man hade kunnat få välja till ett "tyngre" paket med mera "voima" som hade låtit riktigt bra men så tycks det inte vara, ännu i alla fall.
Mvh
Svartbjörn
Ja, det var så jag också tänkte, att det ser mycket bättre ut med en integrerad radio än en utifrån s a s. Helhetsintrycket är klart bättre tycker jag personligen. Sedan kan man säkert få till det i alla fall om man är lite påhittig. Ljudmässigt tycker jag att det låter okey, inte som i en volvo med 12 högtalare, men som sagt ok. Det vore roligt om man hade kunnat få välja till ett "tyngre" paket med mera "voima" som hade låtit riktigt bra men så tycks det inte vara, ännu i alla fall.
Mvh
Svartbjörn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07